NA: H Moser & Cie Endeavour 1200-1221

Heel bijzonder. Ik vind het een mooie wijzerplaat. Ik mis wel een beetje de indices op het horloge, maar begrijp de ontwerpkeuze. Heel veel plezier ermee!

Waanzinnig!

Mooi beschreven en prachtig eigenzinnig horloge. Gefeliciteerd :star_struck:

Wat een bijzonder horloge zeg! Mooi hoor

Krijg ik binnenkort mijn lidmaatschapspas opgestuurd?

Dan zullen we eerst een meeting moeten organiseren ;), met extreme rare watches

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst @Rob_Roll ! Heel bijzonder. Kom gerust vaker langs met mooie foto’s!

Gaaf zeg! Van harte!

Leuk idee!