NA: H. Moser & Cie Mayu Palladium

Prachtig!
Welkom bij de moser club! :wink:

Super!! Heel erg mooi en tevens buiten de gebaande paden waarvoor hulde. Draag hem met verve !

Echt een schoonheid !!

Doe dat nou niet, dit soort filmpjesā€¦
Mn horlogewereldbeeld kantelt !
Nou dit weerā€¦ een nieuwe grail

2 likes

:facepunch:

Prachtig !!

Proficiat! Vooral de achterkant is genieten!

Kolere :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:, gefeliciteerd :ok_hand::ok_hand:

Holy f**ing sht! Die achterkant :heart_eyes::scream_cat:!!!

Prachtig, dit benadert perfectie!

Veel plezier er mee en van.

Groeten
Rutger

Geweldig mooi horloge! Ik wil op termijn ook nog een Moser toevoegen, maar heb daar geen haast mee. Het eigenzinnige karakter, gecombineerd met de pracht van het fumƩ en de afwerking van de uurwerken maakt het ƩƩn van mijn favoriete merken van dit moment.

Welke is dat dan? :thinking:

3 likes

Bijzonder mooi, prachtige oplossing voor de gang reserve aanduiding! :heart_eyes:

Met recht horloge van de buitencategorie :ok_hand:t2:

Proficiat met deze fantastische aanwinst!

Oh wauw! Wat een tophorloge. :ok_hand:

ā€œop Moser gestotenā€

Houd het op ā€˜gestuitā€™ā€¦ :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mooi horloge ! :watch::+1::slightly_smiling_face:

1 like

De Pioneer Centre Seconds, maar dat is meer richting ā‚¬8.000 zie ik. Dan vergis ik mij. In Singapore meen ik lagere prijzen gezien te hebben, maar nogmaals, ik zal het fout hebben. Niet precies opgeslagen in elk geval.

Een grote wauw! Weer eens wat anders dan de meute :wink:

@Motormuis Wat gaaf dat je deze mensen kent! Het is een kleine club van in totaal 60 man begrijp ik. Lekker brutaal ook. A propos nieuwe instapper - bedoel je niet de Pioneer Centre Seconds? Die is in staal, maar is retail rond 12.000 dacht ik.

@Bidle thanks voor het delen - dit filmpje had ik inderdaad ook gezien en met aandacht bekeken om een beter idee te krijgen. Mooi dat Watchfinder net dit model eruit pikt. Sowieso fijne fimpjes altijd van ze.

Alle anderen: veel dank, het is idd van de gebaande paden. Naast een klein aantal Rolex horloges in staal vond ik het tijd voor iets bijzonders. Het is allemaal veel geld, maar het feit dat het edelmetaal is en de kop er ruimschoots af is (Moser schrijft flink af - retail van het Palladiummodel was toentertijd meer dan 20.000 euro) geeft rust. En om vergeleken hiermee een daadwerkelijke stap omhoog te kunnen maken kost vrijwel het dubbele. Dus dit is binnen het gestelde budget, voor mij althans, as good as it gets.

Nu twee Mosers hier geloof ik? @jpramana

2 likes

Ja die bedoel ik, maar op chrono staat er een voor ca. ā‚¬8.000 en dat komt meer in de richting zoals ik mij dat in Singapore herinner. Zelfs dat model is een schoonheid en kan wedijveren met de afwerking van Grand Seiko. Zelf gezien. En het zijn zeker toffe lui, erg met de voetjes op de grond.

1 like

@Ravvie heeft er ook een :ok_hand:

3 likes