NA: H. Moser & Cie Mayu Palladium

Nog een paar fotos van de set met mooie zware doos en twee wristshots (niet mijn pols) om het verschieten van bruin naar grijz-ig te laten zien. Op de pols zie je ook de fijne maat, die het horloge veelzijdiger maakt dan een echte dresser. Het is meer een klassiek/chique horloge in een moderne maat. Door de open achterkant pak ik hem ook vaak van de pols om in zijn geheel te bekijken en bewonderen. Wat een merk.

16 likes

Schitterend horloge.
Gefeliciteerd met je NA.
Geniet er van.

Erg mooi zo in het daglicht :+1: Gefeliciteerd!

Wat enorm mooi! :ok_hand:
En sommige merken hebben door hun identiteit een streepje voor Moser & Cie is er voor mij persoonlijk absoluut een van, geniaal merk :+1:

Wat een beauty!! Hele toffe aankoop

Ik denk dat het woord wristpresence hier wel van toepassing is, gefeliciteerd met deze topper! :clap::ok_hand:

Een bijzonder mooi horloge, anders dan gewoon! Mooi gedaan met de gangreserve. Veel plezier er mee gewenst!

Holy schmoly wat een bjoetie!! Zeldzaam mooie verschijning, gefeliciteerd!

Héél mooi! Ik ben fan!
Goede keuze, deze kom je niet snel nog een tegen.

Veel plezier ermee/ervan!

Holy shit! :astonished: Pure beauty man! Gefeliciteerd!

Supermooi. Die achterkant. Wow. Just wow. Veel draagplezier gewenst.

Ongelofelijk, wat mooi zeg!
Dit vraagt wel ook om een mooie broekzak shot met een mooi hemd er boven.

Prachtig uurwerk! En de geschiedenis van het merk maakt het nog specialer.

Ja hier word ik vrolijk van. Mooie keuze! Geniet er van! En de groeten van zijn broertje.

10 likes

Gááf! Fabriek ooit bezocht. Indrukwekkend ook.

1 like

Subliem!! Gefeliciteerd nog met deze Moser!

gr, HJR

Zo vind ik hem al eens tuk mooier op de foto staan!
Staat je ook goed. :+1:

Wat een fantastisch mooie klok. Daar kunnen we pas jaloers op zijn! Heel veel plezier ermee :+1::+1::+1:

Ik ook :joy: onze forum poëet :ok_hand:

Maar reactie blijft vooralsnog uit…

1 like

Potverdorie nu zit ik weer de hele avond H. Mosers te gluren op Chrono24. Wat een mooi merk en goed verhaal zit erachter. Bedankt weer :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

2 likes