NA: H. Moser & Cie Pioneer Centre Seconds

Dit zijn de betere NA topics inderdaad!
Wat een pracht horloge :star_struck:
Ondanks het relatief grote formaat staat hij je pols prima, veel draagplezier gewenst! Benieuwd zodra de lederen strap erop zit!

1 like

Werkelijk prachtig horloge :ok_hand: van een bijzonder merk. :+1:

1 like

Echt prachtig. En horloges van deze klasse kun je met foto’s inderdaad geen recht doen. Die moet je in het echt zien.

1 like

Prachtig! Wat een bijzonder exemplaar. Van harte gefeliciteerd!

Ik was wel verbaasd dat deze dus op een rubber bandje geleverd wordt :scream:

Ben benieuwd hoe deze er op de leren band uitziet!

Geniet ervan

Wow, hele mooie en bijzondere aanwinst.

Gaaf hoor :heart_eyes_cat:

Ik ben een beetje sprakeloos. Wat een waanzinnig mooi horloge zeg. Prachtige kleur wijzerplaat. Fantastisch mooie kast ook. Net even wat twists die hem heel interessant maken. Die leren band is denk ik een goed idee (ben benieuwd). Wel aan de maat lijkt me, maar op de foto staat hij jou heel goed.

Ik vind het geweldig om weer eens een niet zo ‘main stream’ horloge hier te zien van dit niveau. Echt een heel mooie en smaakvolle keuze. Klasse!

3 likes

Hele originele keuze en hier is wellicht de “Balls of Steel” badge ook van toepassing, aangezien je het horloge puur van plaatjes gekocht hebt en hebt laten verzenden vanuit het buitenland! Het vakmanschap is duidelijk te zien (en zo te lezen ook goed te merken) bij deze H. Moser et Cie. Ik wens je er heel veel (draag)plezier van. :smile: :+1: Niet de zoveelste Submariner, Datejust of Speedmaster, maar een echte Moser! :smile: :ok_hand:

2 likes

Dank allen voor de enthousiaste reacties! Altijd leuk om te lezen.

Ik zal er eens proberen een plaatje van te schieten.

Soms moet je een gokje wagen :slight_smile:

Dan volgen er uiteraard weer plaatjes.

Een hobby waar mijn vrouw zo mogelijk nog minder van snapt. Al die speelgoed poppetjes overal door het huis waar de Baby niet mee mag spelen.

3 likes

Mooier gaat het niet meer worden. Top afwerking !

2 likes

Een bijzondere en zeer mooie aanwinst! :ok_hand: Ben ook wel benieuwd naar een lume shot…

Ps ik vind die rubberen band niet eens zo slecht staan…:thinking: Op leer zal zeker beter staan…dat is wel zo.

1 like

Geweldig om te zien. Fijne aanwinst!

1 like

Fantastische aanwinst!!

1 like

Oh wauw! Dit is wel heel bijzonder! Prachtig zeg! Geniet er van!

1 like

Dat is potverdikkie een machtig mooi ding. Die wijzers, schitterend. En ala die wijzerplaar in echt NOG mooier is dan op de foto… Wow. :star_struck:
Van harte!

1 like

Schitterend! Haute Horlogerie! :heart_eyes:

Maareh… hoe gaat dat in z’n werk met die leren band? En wat kost zo’n geintje bij Moser als ik vragen mag? :grimacing:

1 like

Mailen naar de Customer relations manager (ze hebben er eentje volgens mij) en dan wordt het geregeld. De prijs daarvoor ligt in het gebied wat je kan verwachten bij dergelijke merken :wink:

1 like

Ja man! Prachtig. Subliem!
Geniet van deze absolute topper.

1 like

Bovenstaand bericht was met het oog op vriendelijkheid makkelijk om te posten. Nu ik de foto’s vaker heb bekeken denk ik inmiddels echt: wow, wat een uniek horloge…

1 like

Tja, dat is inderdaad vreemd. Ik heb een tweetal Moser polshorloges er staat op de ene Swiss make op en op de andere Swiss. Rare jongens die Zwitsers.
Moser maakt overigens schitterende horloges, in het verleden al en met aparte complicaties.
Bekend is o.a. de second morte, @MartijnV had dat al eerder opgemerkt, de secondewijzer springt onregelmatig vooruit.

Zelf ben ik meer van de vintage horloges en wel met een simpele tijdloze strakke uitstraling.
De aanwinst van @Ravvie is in mijn ogen dan ook zeker een uitstekende keuze, een tijdloze en fraaie vormgever om de pols.

hierbij een foto van een vintage met die complicatie, ik had deze al eens eerder in een post geplaatst.

hier de achterkant, kijk naar het aandrijving gedeelte van de seconde wijzer.

Ik heb er nog een die gerestaureerd moet worden, kost natuurlijk weer heel wat tijd.
Ligt dus nog in een van mijn restauratie laatjes. Ik kom langzaam om in die gekke laatjes

4 likes