is ook een beetje uit nood geboren. De originele band heeft een hele korte sluiting met maar één fijnafstel-mogelijkheid waardoor ik 'm net niet lekker passend krijg. Ik heb nog wel een andere sluiting liggen, maar niet in de juiste maat. Voor nu houdt ik 'm op een nato, misschien koop ik nog een keer een andere sluiting.
Mooie seiko, veel draagplezier. Je verhaal met plezier gelezen. Wel verbaast dat seiko hem niet kon of wilde reparen. Ook een pluimpje voor @ptseiko . ik vind de horlogeband wel goed passen, beter dan staal maar afhankelijk van het gebruik een keuze maken.
De andere horloges waren een Vostok handopwinder, een doublé Certina dameshorloge en een gouden Certina Certidate. De Certinas heb ik uit financiële en emotionele overweging terug gegeven aan mijn schoonvader. De Vostok en de Seiko heb ik mogen houden.
Leuke NA, en gefeliciteerd met je “HA” Seiko. Wens je veel draagplezier . En hoe leuk is het dat men elkaar helpt op het forum . Snap het echt niet van Seiko dat zij hem niet konden repareren. Denk dat ze bij Seiko gedacht hebben dat repareren te duur zou zijn en dat je daar niet mee akkoord zou gaan, dan maar retour. Slechte service van Seiko, zou ze een mailtje sturen dat een ander hem wel kon maken. Wellicht kan je ze op een goede Seiko horlogemaker wijzen @PT_Seiko
P.S @PT_Seiko ze zoeken nog goede Seiko horlogemakers bij Seiko Schiedam