NA : Had nou gelijk die GS gehaald! Verder vanaf bericht 107

Kudt kudt kudt.
Ik kom op insta een grandioze foto tegen, en de honger is weer helemaal terug :grin:

Weet niet overigens of dit een foto van een HF er is.

7 likes

Verkapt gezocht-topic? Wel een mooi exemplaar zeg :slight_smile:

1 like

It was nice while it lasted…

:joy:

8 likes

Als ik de grijze muis heb I swear, heel 2021 niks meer erbij :relaxed:

1 like

Gefeliciteerd ik vind hem erg mooi :ok_hand:t4::ok_hand:t4:

Ik heb de laatste tijd ook steeds meer oog voor Breitling op een of andere manier. Komt toch wel echt terug vind ik. Ik zie mezelf wel met een Navitimer op nato :eyes:

1 like

Hey kijk dit scheelt, ik hoef geen heel NA te maken.

Skip dat hele Breitling gedeelte, want die is alweer vertrokken.
En dan toch de grijze Grand Seiko om de pols geslingerd. En ik moet toegeven, deze vinnik toch een stukje mooier hoor :stuck_out_tongue:

30 likes

Wat was je aan het denken echt.
:rofl:

Schitterend deze, veel beter dan dat stuk Breitling staal.

1 like

Ik ben niet zon fan van deze GS als de rest van t forum. Desondanks geniet ervan.

2 likes

afbeelding

Ahaaa, Breitling wordt GS

2 likes

Ik ben bevooroordeeld.

Gefeliciteerd, en groet’n van zien tweelingbroer. :slight_smile:

Maarreh, allemaal leuk en aardig dit, heb jij al eens wat van Archimede gehoord?

5 likes

Erg mooi!!!
Zeker mooier dan de Breitling!

Klasse apart hoor… Zo’n GS! Geniet ervan!!!

2 likes

Nee nog niets gehoord helaas. Het is dat ik net deze GS heb anders had ik ze al volgespamd met mailtjes of ze willen opschieten mit meinem flieger!

Hey ik denk onze horloge smaken niet veel verschillen. Sbgv245, Archimede en Alpinist ( Al heb jij die weggedaan dacht ik) . Die Chronomaster is ook dikke kwijl :+1:

1 like

Mooi horloge. Welke referentie is dit?

Hahahaha, ja, het lijkt er op.

Ik ben dingen weg aan het doen die ik wat moeilijk vind, omdat ik die gewoon niet vaak draag. Zo heb ik nog een SARB035 die wel blijft, want makkelijk overal bij te doen.

Ik zit er nog over te denken om m’n SBGV239 een nieuw bezeltje te geven bij Seiko Nederland, en ’ 'm dan ook te verkopen.

Prachtig horloge, maar het feit dat ie niet goed op leer kan is mij een doorn in het oog.

Hoe dan ook, die Alpinist, Baby Tuna en Stargate die ik had zijn gesneuveld wegens teveel Seiko, maar ook om plaats te maken in de doos voor de Yema Flygraf en de Archimede Pilot.

Zo moet er nog één horloge uit voor ik een PRS-25 Expedition bestel bij ome Eddie. Niet die GS, maar één van de mindere goden.

1 like

Die zijn uitverkocht.

Hij krijgt nieuwe. :slight_smile:

In Mei.

2021?

Yup.

Eentje voor jou bijbestellen?

Ik vind hem tof maar niet 450 euro tof. :upside_down_face: Wel mooi maatje, 36mm. Ik zie dat dat 9039 uurwerk een afgeleide van de 9015 is. Dan ga je die rotor wel horen in dat bescheiden horlogekastje denk ik.

1 like

Echt zo mooi!

1 like