Ja mensen komt dat zien!
Er is weer een klapjosti die een Breitling heeft gekocht.
Terwijl de headlines al weken volstaan met:
Het Financieel dagblad:
Daar raak je enorm verlies op, de afschrijving op die dingen is enorm!
La gazetta delo Sport:
Breitling is net als Barcelona vergane glorie… Vroeger hadden ze nog leuk spul, maar tegenwoordig één en al shit wat ze presteren!
Mobile.de /kraftfahrzeuge
Als zichzelf respecterende derde hands autohandelaren willen wij niet meer geassocieerd worden met een paupermerk als Scheißeling!
Nou het zit zo.
Ik was opzoek naar een grijs (of witte dial). En had al een lange tijd besluit genomen dat dit de SBGV245 zou gaan worden.
Daar klopte gewoon alles aan, zou en moest die krijgen. Grand Seiko als merk interesseert me ook al een langere tijd.
1.Was ik alleen klaar voor een flink bedrag voor een quartz neer te tellen? JA, daar was ik al weken overheen.
2. Hoe kom ik eraan? Even polsen hier en daar met wat huidige owners op HF of die hem eventueel weg willen doen… Niemand op korte termijn helaas. Onze vriend Magi even mailen. Maar dat blijft zo’n gedoe altijd, ik wil hem nu(ja ben een ongeduldig fuck) !!!
Maar ineens kom ik de Colt tegen in wit in eerste instantie.
Like! is dit misschien iets voor mij?
Daarna wordt door een gewaardeerd lid een link gedeeld naar Chronext, die een paar in de aanbieding hebben toevallig. De witte niet op staal, maar de grijze wel. En die vind ik eigenlijk nog leuker!
Twijfel, twijfel.
Ik wil de SBGV245 toch wel heel graag. Maar hey dees is ook grijs en toch wel een automaat. En shit, wist niet dat die Colt krengen zo " betaalbaar" waren. Zal ik de stoute schoenen aantrekken en voor een Breitling gaan ipv de nette GS? Die koop ik later nog wel een keer…
Hij is binnen 1 dag gewoon ook afgeleverd. En uitstekende communicatie. Dus groot applaus aan Chronext. Voor mij een site die ik vaker ga bezoeken .
Hierbij een paar foto’s van de Colt.
Aaaand Grand Seiko owners hitting the dislike button harder than Tuco’s uncle!
Thank you for reading!
#makeBreitlinggreatagain