Heel tof. Mag ik ook eerlijk zijn? Ik vind deze Colt gewoon veel mooier dan de GS goed gedaan dus. Maar āwho caresā wat wij vindenā¦
Geniet er van
Heel tof. Mag ik ook eerlijk zijn? Ik vind deze Colt gewoon veel mooier dan de GS goed gedaan dus. Maar āwho caresā wat wij vindenā¦
Geniet er van
Ik ben ook ooit breaking bad gegaan, maar dan door mijn haar af te scheren
Veel plezier met de Breitling! Ziet er prachtig uit!
Ik vind de New Colt prachtig en hoop deze ook nog eens aan mijn collectie toe te kunnen voegen. Veel mooier dan de Grand Seiko naar mijn mening!
Veel draagplezier.
Nice Watch, Enjoy
Nu heb ik een SBGV245, maar toch de like knop ingedrukt. Wel moet ik zeggen dat het grijs in bepaald licht gewoon zwart lijkt, en je dus totaal niet aan je lichtere wijzerplaat bent gekomen. De witte Colt was een betere keuze geweest, als je het zo bekijkt.
Evengoed, mooi ding hoor.
Gefeliciteerd met de aanwinst!
Edit: kak, nu wil ook een Breitling.
Mooi! Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Gewoon lekker kopen en dragen waar je zelf blij van wordt dit is wel een mooie Breitling.
Maar eerlijk is eerlijk, ik vind het zonde dat je niet voor de GS SBGV245 bent gegaan
Veel draagplezier
Proficiat! Dikke klatser man
Leuk stukje om te lezen. Haha! Gefeliciteerd met de aankoop.
Mooie aanwinst, grijze plaat is super. Enjoy!
Ja, dat geeft het wel een beetje weer. Geduldige mensen kopen een GS, ongeduldige een Breitling.
(en zij die moeilijk afscheid van hun geld kunnen nemen: een Rolex. Dat duurt namelijk een eeuwigheid).
Zonder gekheid: een mooie aanwinst! En daar kan best nog een GS naast.
De Colt is inderdaad gewoon erg mooi. Have fun with it
Mooi horloge en een leuk verhaal! Gefeliciteerd en veel draagplezier!
Leuk verhaal! Geniet van je B. Alhoewel de behoefte naar de GS altijd zal blijvenš
De GS moet je heel voorzichtig dragen.
De B wil actie !
Van harte proficiat!
Die GS is ook mooi, alleen vind ik die kastpoten zo enorm breed in vergelijk met de rest van het horloge. Beetje de fat GS.
Geniet van je Breitling!
Gefeliciteerd, mooie NA hoor!
En discontinued, bij sommige Zwitserse merken is dat reden om direct een dikke premium op de prijs te gooien
Lekker genieten van deze mooie Breitling!
Gefeliciteerd! Lekker kopen wat je mooi vindt! Heerlijk geschreven ook, dikke