NA : Had nou gelijk die GS gehaald! Verder vanaf bericht 107

Wat een mooi verhaal! :joy:
Why let the truth spoil a good story. :see_no_evil:
Walter had gewoon een Colt gewild, maar toen Jesse hem op Chronext wilde bestellen was te Tag gewoon in de aanbieding.

Mooie Breitling en veel plezier er mee!
Wordt de GS hiermee dan het doel voor 2021?

1 like

Mooi horloge! Alleen de band kan ik me dood aan storen door mn OCD :sweat_smile: Met ‘rechte’ schakels had ik er ook al 1 gehad!

2 likes

goed gedaan, Grand Seiko is voor liberale sneeuwvlokjes, Breitling is voor mannen met borsthaar en de broek aan in huis

7 likes

:ok_hand::sunglasses:

1 like

Thanks mannen!

Leuk is dat he.
Voor het slapen gaan een NA topic er tegenaan knallen.
Ochtend shitload aan feel-good leesvoer bij de koffie :dark_sunglasses:

4 likes

afbeelding

Gefeliciteerd, wanneer koop je dat echt mooie horloge (die ook ergens komend jaar er bij wil) de SBGV245 of 243?

Ja dat klopt, ik was ook heel lang een Monaco liefhebber.
Bij mijn voorstel topic hier heb ik hem ooit zelfs als mijn “grail” benoemd als ik mij niet vergis.

Tot ik hem ging passen volgend jaar bij van Willigen in Den Haag.
Hij is absoluut cool, maar veels te groot :sleepy:

Proficiat @Kaan… zo smal kan het gaan, en dat in een Breitling afzeik topic :stuck_out_tongue_winking_eye:
Proficiat met deze prachtige Colt :ok_hand:

:slight_smile:

2 likes

Lekker! Een merk wat juist meer mijn aandacht begint te trekken met dingen als dit haha.
Gefeli en veel plezier ervan!

2 likes

Moo! Geniet ervan.

1 like

De GS met name de 245 staat nu bovenop mijn shortlist.
Die gaat dus wel een keer op mijn pols belanden. Er is één horloge die wel zo nu en dan stiekem om de hoek zit te gluren, dus wees gewaarschuwd :grimacing:

De Chronomaster (Citizen) blijft steeds mijn aandacht trekken. Dus zoals het naar uitziet wordt 2021 het jaar van deze twee. Nieuw NA titel in de maak, Mortal Combat: Scorpion vs Sub Zero. Lets fight! :hugs:

3 likes

Ik heb die nog steeds niet in het echt kunnen aanschouwen, maar die lijkt me echt waanzinnig mooi.

1 like

5 likes

Huh, is die van jou? :scream:

1 like

Opletten. Ja. :sunglasses:

1 like

Flipperkoning :stuck_out_tongue:

1 like

Stunner!
Veel plezier ermee.

1 like

Mooi horloge Kaan!

1 like

Fate, ik weet dat jij de SBGV niet hebt. Want die ligt al een tijd in Japan :slight_smile:

Tegen de tijd dat hij terug is heb jij alweer twee andere Grand Seiko’s gekocht en een Nomos oid en ik weer genoeg horloge zakgeld gekregen van mijn sugarmummy… Heb je al een prijs in gedachten :stuck_out_tongue:

@Jurk hij bestelde eerst een casio, omg wtf… :rofl: :joy: ik heb nog een ‘eeuwige’ pam 683 voor hem de patser, graag cash betalen…onze Heisenberg…

2 likes