Hoi,
Ik ben niet zo van de NA topics aanmaken, zeker niet met heel veel tekst. Maar deze keer wil ik wel een uitzondering maken…
Omdat het inmiddels gebruikelijk is heb ik ook een liedje uitgekozen voor dit topic. Ik heb er niet over nagedacht en nu ik hem beluister zie ik ook geen enkel verband met het horloge. Maar jullie doen het er maar mee:
Oke, het horloge en het verhaaltje er omheen. Een jaar geleden besloot ik dat ik wat anders wilde. Geen nieuw fenomeen, dit heb ik regelmatig. Op dat moment werd de Halios Fairwind weer wat besproken her en der, tof ding. Dus impulsief gekocht toen ik een paar pilsjes op had, wetende dat de levertijd nog 3 maanden op zich zou laten wachten.
Stukje verder in de tijd besloot ik wat Seiko duikers te proberen, de Fairwind stond nog in bestelling maar de Universa zag ik ook in het pastel blauw op het internet voorbij komen. Via ForaSec heb ik mijn bestelling kunnen omzetten naar de Universa in het pastel blauw. Grote blij want in die kleurstelling zouden ze, in de eerste batches zeker, niet veel komen.
En toen weer wachten… Corona… Uitdagingen daaraan gekoppeld. Poe, wat werd mijn geduld getest. Maar omdat het een gaaf horloge is met toch een tikkie bijzonder (de kleur dial) heb ik het geduld maar opgebracht, niet zonder regelmatig boos te zijn.
Nu, 11 maanden later is hij er dan. Ik ben grote blij. Zoals altijd is de afwerking van Halios weer subliem. Het is mijn 3e Halios maar mijn eerste op een bracelet, damn ook die heeft weer een bijzonder hoog niveau met als hoogtepunt de sluiting met een eigen soort van Easylink systeem.
TL/DR, I know. Dus in plaats van specs etc maar direct wat foto’s en gifjes.
Maar eerst een gifje om te laten zien dat ik blij ben:
En nog wat foto’s van the gram, omdat die het horloge meer recht doen: