Mooi zomers inderdaad
Nu zeg ik ja. De afgelopen maanden zei ik Nee
Bij mij ook. Gelukkig is het een bedrag wat wel gemist kan worden. Dus gewoon wat dingen ernaast gaan doen
Oeioeioei, wat ziet die er lekker uit! Ik wacht met smart op de blauwe … maar wat is deze kleur mooi zeg. Gefeliciteerd!
Ook weer waar. En je krijgt heel veel horloge voor het geld geniet ervan! Perfect zomerhorloge!
Mooi horloge, ik wist niet dat Forasec ook de pastel blauwe kon leveren. Deze zat niet als optie in de pre-order.
Ik heb nog de witte dial op de wenslijst staan, maar daar zijn er maar 10 van gemaakt.
Klopt
Heel erg tof, veel plezier met dit zomers speeltje. Bracelet vind ik ook wel aardig alleen oogt de sluiting heel groot. Is bijna je hele onderpols
Fuck ik wil nu ook een Halios , Pastel blauw of Chocomel geel!
Erg tof horloge, mooie band ook … van harte en veel draagplezier!
Mooi ding
Heel gaaf… Ik wacht nog op de mijne in donkerblauwe wijzerplaat uitvoering via Forasec. Na de aanbetaling nog niks meer gehoord. Onderdeel van de Halios experience zullen we maar zeggen
Heerlijk gifje. Vette Helios
Leuke NA en een prachtige aanwinst .
Dat valt reuze mee. Het was kort maar krachtig. Vier alinea’s lang… pffff.
Veel plezier er mee!
Prachtige Halios! Mooie tint blauw. En die band vind ik prachtig!
Gefeliciteerd.
Hehe, geinig verhaal. Gefeliciteerd met dit pracht horloge een echte zomer knaller.
Tof ding zeg. Heerlijk zomers kleurtje. Die strap is ook echt geniaal. Veel draagplezier!
Voor jou wel ja Zo lang is jouw antwoord op: ‘alles goed?’ ook al waarschijnlijk.
Mijn suggestie is om TLDR niet te gebruiken. Het is een ergerlijke afkorting. Enerzijds geeft degene die 'm gebruikt aan het concentratie-vermogen van een goudvis te hebben, anderzijds is de afkorting gewoon fout.
Ik denk dat zij TLDNR bedoelen. Maar goed, TLDR roepers zijn niet van het lezen.