NA : Hamilton Intra Matic Chronograaf

Ik probeerde al enige tijd mijn collectie uit te balanceren en na mijn inziens ontbrak er een nog een mooie chronograaf.

Ik zocht een sportief, stoer en toch enigszins sjieke betaalbare klok. Mijn oog was al vrij snel, door zijn uitgebalanceerde wijzerplaat en kleurstelling, op deze Hamilton gevallen.

Gisteren de knoop doorgehakt en via Chrono24 (Spanje) een bestelling geplaatst en vandaag netjes door UPC afgeleverd.

Het robuuste horloge ligt heerlijk om de pols en is niet te dik of te groot.
De zwart bijgeleverde horlogeband door een bruine lederen band vervangen waardoor het horloge meteen een lekkere sportieve uitstraling krijgt. Een Milanese band is onderweg voor een sjieker aangelegenheid.

Ik heb nog nooit zo langdurig naar een nieuw horloge zitten staren en de mooiheid heb ik er nog niet van afgekeken. :rofl::rofl:

Al met al zeer content mee.

Allemaal een prettig weekeinde toegewenst.

84 likes

Erg mooi horloge! Ook top dat je hem nu al binnen hebt, een goed begin van het weekend!

1 like

Mooie panda!:heart_eyes:
Geniet ervan

1 like

Prachtig horloge :ok_hand:t2:

Al vaak naar dit horloge gekeken maar nog nooit de trekker overgehaald.

Heel veel draagplezier :+1:t2:

2 likes

Één van de mooiere chrono’s in mijn optiek. Enjoy!

1 like

Gaaf! Gefeliciteerd. Inderdaad een die ik ook al vaak overwogen heb…

1 like

Heel erg mooi!
En ongekend betaalbaar voor die kwaliteit.
Top keuze :+1:

1 like

Ja deze is tof hoor!

1 like

Mooi horloge! Gefeliciteerd en heel veel draagplezier!

1 like

Cool!

1 like

Prachtig horloge!

1 like

Prachtig horloge !!! Heb zitten twijfelen tussen deze en de Tissot Heritage 1948… heb uiteindelijk de Tissot besteld. De reden hiervoor was het verschil in dikte tussen de 2.

Krijg jij de Hamilton een beetje weg onder een overhemd? Want dit lukte mij niet echt.

1 like

Altijd fraai model gevonden! Gefeliciteerd!

1 like

Goede keuze.
Geniet van je aanwinst.

1 like

Zo mooi!

1 like

Nice! Geniet ervan!

1 like

Schitterende chronograaf! Enjoy!

1 like

Mooi! Ik heb zijn opvolger vorige week binnen gekregen.

10 likes

Ahhhhh, gefeliciteerd. Ook een hele mooie vette Chrono. Een waardige opvolger. Daar heb ik ook nog naar gekeken. Super​:+1::+1::+1::+1:

1 like

Hallo Arnout,

Ik heb nog geen overhemd geprobeerd. Dus kan je het niet vertellen. Mij zou het persoonlijk niet veel uitmaken.

1 like