NA: Hamilton Intra Matic Panda

Prachtige NA zeg. Heb hem laatst ook om de pols gehad op een mesh band, stond hem waanzinnig goed vond ik persoonlijk.

3 likes

Dat zeker!

Voor wat betreft de band ben ik gewoon absoluut niet van die grote gaten. De originele zit er ook bij, nog gewoon nieuw maar wel wat saai. Vandaar dat er wat andere lederen opties onderweg zijn :sunglasses:

Dat is toch ook stiekem wel vet he?

1 like

De originele band vind ik erg mooi. Maakt het lekker klassiek, maar banden wisselen kan inderdaad nooit kwaad! Heb je toch iedere keer weer een andere look!

Mooi hoor.
De naam Hamilton trek ik even wat minder :slightly_smiling_face: :blue_car:

1 like

Meneer Hamilton zelf ook. Hij had Hamilton toch aangeklaagd omdat het horlogemerk zijn naam gebruikt? Die vent is knetters geworden :joy:

2 likes

Mooie aanwinst, gefeliciteerd.

1 like

:joy:

Mooi verhaal en horloge!

1 like

Nice!! Lekker droog geschreven ook :rofl:

1 like

Ja, echt heel vet inderdaad. Zat ook erg comfortabel moet ik zeggen

1 like

Dat moest ik inderdaad thuis ook even uitleggen :joy:

1 like

Mooie Hamilton. Ik heb er ook nog naar zitten kijken een tijdje geleden maar ben toen voor de Yema gegaan.
Veel draagplezier toegewenst met de NA. :+1:

:rofl::rofl::rofl:

1 like

Mooie aanwinst, dat contrast rekt mij wel.

Van harte

1 like

Je zal dit vast anders bedoelen dan je het schrijft, maar ik kreeg een kriebeltje😂

3 likes

Dat noemen wij niet duur, dat noemen wij kostbaar :sweat_smile:

3 likes

Die ga ik onthouden voor thuis😂 of gaat dit ook op met tassen, jassen en schoenen?

2 likes

Dus mijn caseback is het circuit, de band een raceband en draagt de naam Hamilton. Iemand nog een panda kopen? :thinking:

1 like

Geestig verhaal en een hele vette Hamilton :heart_eyes:

2 likes

Mooi, ik heb hem omgedraaid

4 likes

Prachtig horloge, heel veel plezier ermee!

1 like