NA: Hamilton Jazzmaster Chrono 'Panda'

En daar is ie dan… de zwart-witte Panda versie. Wist niet van het bestaan, en was al tijdje happy met de (rose) gouden variant. Beetje een sjieke Chrono. Maar toen ik deze zwart witte ‘reverse’ Panda zag wist ik dat die er ook moest komen. Had al enkele dure exemplaren gezien (en daarvoor de gouden versie al te koop gezet) maar had wat mazzel, onder andere door een goedkoper aanbod van deze. Klokje is perfect, maar bandje moet vernieuwd.

Hierbij foto’s, van de nieuweling zelf, maar ook - toevallig vandaag - met gouden zusje erbij. Zeg nou zelf, andere kleurstelling maakt het compleet andere klok! Helemaal blij.

16 likes

Prachtige horloges!
Mijn voorkeur zou naar de zwarte wijzerplaat gaan.

Mooi. Zowel de zwarte als de rose; komt voor mij grotendeels door de mooie bruine band. Die houdt het geheel vrij subtiel.

gefeliciteerd!!

Schitterende klok, toevallig net zelf ook even gezocht naar welke Jazzmaster ik zou willen en deze lijkt daar erg op.
Veel plezier met je jazzmaster…

1 like

ja, ben beetje aan het experimenteren… nu nog even nadenken over die zwarte…

Heb nog donkerblauwe waterbestendige kroko liggen, en donkerbruine racingstrap. Of gewoon nieuwe zwarte? Of zwart-grijze NATO Bond ?

ja, ken ik, ook erg mooi.

Wat ik aan deze zo mooi vind: die heeft wel het urenregister (heel klein), maar voor de ‘Panda-look’ is die zwart gelaten.

Zeer subtiel.

Mijn beste,

Een beminnelijke aanwinst!!
Veel plezier ermee!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Nice! Ik vind de nieuwe ook mooier :slight_smile:

Mooi!

Onwijs mooi !!
Veel draag plezier, wat ongetwijfeld zal lukken.

Dat is een mooi duo zo! Een beetje Ebony and Ivory maar dan anders. :wink:
Hoe dan ook veel plezier ermee. :thumbsup:

1 like

Prachtig duo gefeliciteerd :ok_hand:

Super…inderdaad een erg mooi duo! :thumbsup:

Mooi hoor Rolf!
Ik ben zelf niet van het goud, dus de nieuwe heeft duidelijk mijn voorkeur. Mocht je deze zat zijn, geef een seintje, stap ik weer even in de auto voor een bak koffie :wink:.
Erg mooi. Veel plezier ermee!
Gr.Wander

1 like

Erg mooi duo.
De rosé heeft echter wel mijn voorkeur.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.