Nu een week in bezit dus toch maar even een klein verslag over mijn laatste aanwinst .
Ik had er al vaker naar zitten kijken maar nooit de trekker overgehaald totdat ik in contact kwam met @JuKo die wel interesse had in mijn blauwe 58 .en hij had nou net die uitvoering die ik wel graag wilde hebben.
Na wat pb en WhatsApp afgesproken bij een Mc en de deal was snel gesloten.
Nu ben ik wel een flipperraar maar voor nu geef ik deze Hamilton KFM een dikke voldoende .
Het enige wat ik een beetje jammer vindt is de 5atm .
Dus van de zomer een duikje in de zee dat zit er niet in met deze topper.
Gefeliciteerd Dan met je Hamilton, leuk dat je zo een deal hebt kunnen maken met Juko . Het opwinden is een fluitje van een cent en dan gaan 3 dagen met de Hamilton, wens je veel draagplezier
Mooie NA! Heel tof horloge en de MN past er heel goed bij. Vraag me wel nog steeds af hoe zo’n band draagt als je alleen leer of RVS gewend bent. Het is toch ineens een soort elastiek band… of zie ik dat verkeerd? Ik vind 75 euro te veel voor een Erika experiment…
Gefeliciteerd met de Hamilton - blijft een mooierd - en met de ruil (dus jij ook gefeliciteerd, @JuKo). Hoop dat je de KFM lang in je verzameling mag vertoeven. En vooral veel om de pols.