NA. Hamilton KFM

Nu een week in bezit dus toch maar even een klein verslag over mijn laatste aanwinst .
Ik had er al vaker naar zitten kijken maar nooit de trekker overgehaald totdat ik in contact kwam met @JuKo die wel interesse had in mijn blauwe 58 .en hij had nou net die uitvoering die ik wel graag wilde hebben.
Na wat pb en WhatsApp afgesproken bij een Mc en de deal was snel gesloten.

Wat een heerlijk licht horloge in de juiste maat voor mijn pols ,ook kreeg ik deze MN strap erbij dus dat maakt het feest compleet.

Voor mij ook de eerste maal dat ik een horloge moet opwinden en dat gaat perfect met een gangreserve van 80 uur :+1:

Nu ben ik wel een flipperraar maar voor nu geef ik deze Hamilton KFM een dikke voldoende .
Het enige wat ik een beetje jammer vindt is de 5atm .
Dus van de zomer een duikje in de zee dat zit er niet in met deze topper.

De twee onderste foto’s zijn van @JuKo zelf , die kwaliteit kan ik niet halen met mijn mobiel :blush:

64 likes

Gefeliciteerd Dan met je Hamilton, leuk dat je zo een deal hebt kunnen maken met Juko :smiley:. Het opwinden is een fluitje van een cent en dan gaan 3 dagen met de Hamilton, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Dankjewel :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

1 like

Gefeliciteerd Dan met deze leuke NA. Geniet ervan. Vraag me af of je de BB58 al mist?

1 like

Heb m in het wit gehad en JA, super leuk en zorgenloos horloge is het.
Ligt lekker om de pols.

Lekker van genieten! Mooi ding.

1 like

Erg leuk horloge! Zelf ook al een paar keer op het punt gestaan om toe te slaan in het blauwe gedeelte. Veel plezier er mee!

1 like

Geniet er van Dan! Was leuk je te ontmoeten! Je 58 is in goede handen!

1 like

Gefeliciteerd! Heel mooi horloge. De waterdichtheid houdt mij tegen deze aan te schaffen. Ik overweg deze:

hamilton khaki aviation pilot pioneer

Met een waterdichtheid van 100 meter

4 likes

Gefeliciteerd! Geniet ervan en draag het met trots.

Ik zit ook al een tijdje te denken aan een Hamilton kf. Twijfel nog tussen enkele modellen

1 like

Mooie NA! Heel tof horloge en de MN past er heel goed bij. Vraag me wel nog steeds af hoe zo’n band draagt als je alleen leer of RVS gewend bent. Het is toch ineens een soort elastiek band… of zie ik dat verkeerd? Ik vind 75 euro te veel voor een Erika experiment…

1 like

Gefeliciteerd gave Hamilton!

1 like

Gefeliciteerd met de Hamilton - blijft een mooierd - en met de ruil (dus jij ook gefeliciteerd, @JuKo). Hoop dat je de KFM lang in je verzameling mag vertoeven. En vooral veel om de pols.

1 like

Zeker mis ik de 58 wel hoor , maar soms moet er iets weg om budget vrij te maken .:blush:

:+1:

Thanks

:hugs::grin::+1:

Ja die is echt ook tof .

En het zijn best veel modellen ook :roll_eyes:

Dit bandje draagt echt super , zeker met een wat lichter horloge voel je niet eens dat je een horloge draagt

:grin::+1:

Heb altijd maar een kleine collectie dus pols tijd krijgt deze zeker.

2 likes

Gaaf horloge, gefeliciteerd :partying_face: Komt er nog een Tudor terug of andere plannen?

1 like

Het plan is nog een Tudor eruit :thinking: maar wel weer een andere Tudor erin .

1 like

Gefeliciteerd, veel draagplezier.

1 like

Met een horloge met een waterdichtheid van 5 ATM is het niet aan te raden om te gaan zwemmen.

2 likes

Klopt een regenbui is geen probleem maar zwemmen is echt wat anders.

Gefeliciteerd Pasd! Nu 2 dagen later nog steeds happy of ben je vatbaar voor flipperytus?

1 like