Vandaag is de dag. Eindelijk. De Hamilton is binnen. Wat een gedoe om 1 fokkin horloge.
Gedoe?
Ja helaas. Gedoe. Veel gedoe.
Op 31 mei op Chrono 24 dit horloge gekocht. Door Klaas @gvr55 z’n aankoop (iets ander model) van een Hamilton geïnfecteerd geraakt. Dus zoeken op Hamilton. En toen ik zag dat ze een 46mm pilot hadden was ik verkocht.
Ik was net een koopje misgelopen op eBay (iemand die m verkocht na 6 weken voor heel weinig maar ik was net te laat) en toen ben ik door gaan zoeken.
Uiteindelijk deze tegen gekomen op Chrono voor een goeie prijs.
Gekocht en binnen 3 dagen zou deze bjoetie geleverd worden. En inderdaad, 3 dagen later stond FedEx voor de deur. Snel het pakje openmaken, houten doosje openen…… geen horloge erin!
Dan schiet er echt van alles door je heen hoor, tot aan het idee van oplichting toe. Gelukkig is het een professionele verkoper op C24 met goeie feedback. Dus echt in de war zat ik niet. Mede omdat ik meteen C24 bemiddeling had ingeschakeld.
Maar balen is zoiets zeker.
Dus een dag later zou het horloge alsnog opgestuurd worden.
Maar de volgende dag krijg ik een bericht: ze kunnen het horloge nergens meer vinden! Potverd******. Heb ik weer!
Maaaaaar ze hadden een oplossing: ze konden hetzelfde horloge sturen maar dan met een stalen band i.p.v. een leren. Lekker boeiend, ik had m’n nieuwe Waterbuffelleren band al gekocht en klaar liggen.
Dus die met de stalen band werd opgestuurd.
Eergisteren (dinsdag 8 juni) kreeg ik een melding dat ie woensdag (9 juni) geleverd zou worden. Ik kan prima thuis werken, dus ff lekker een dag in de joggingbroek.
Maar om 17 uur ‘s middags …… nog steeds niets. Bellen naar FedEx. “Sorry meneer, maar het pakje is vanmorgen niet meegegaan met de auto”.
SAY WHAAAAAT???
Dat meen je niet!!! Had me dan gebeld dan had ik m opgehaald. Of zoiets.
Dus vandaag maar weer een dag thuiswerken (wat erg!). En, ongelofelijk maar waar, vanmiddag om 14 uur ging de bel. De bezorger!!! Yesss!
Pakje met trillende handen open gemaakt en ja hoor, daar was ie. Iets minder sjiek doosje (een kunststof reisdingetje) maar who cares!
Meteen de stalen band eraf gehaald en m’n eigen pilot band erop. Want eerlijk…. Een piloot met een stalen band is echt geen gezicht
Eind goed al goed. Ik ben zo blij als een hond met 7 lullen!
Nu genoeg proatjes, op naar de ploatjes!