NA: Hamilton Khaki aviation pilot pioneer

Fred als je ooit gaat scheiden ga ik ook gelijk scheiden…

2 likes

Is deze brons joh? Zou je niet zeggen adhv de fotos

Zit je nou te azen op de vrouw van Fred? Je bent wel heel erg toe aan een NA!

2 likes

Waaauw! Heel erg mooi! Zou hem wel altijd zo mooi goudkleurig willen houden zelf, maar bijzonder horloge dit. Geniet ervan!

1 like

Daar heb je wel een punt, misschien af en toe wat uitlenen aan mijn zoons :smiley:
Mijn vrouw zegt net, moeten we nog een kluis erbij gaan huren. Nee joh, stap gewoon op de grootste kluis over die ze daar hebben. :smiley:

Ga voor 1 jaren plan, 365 stuks moet dan genoeg zijn. Volgende staat alweer op de planning :wink:

Nee joh, zo’n jonkie krijg ik nooit weer dus jij blijft ook gewoon getrouwd :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zou je denken met 43mm maar hij valt best wel klein t.o.v mijn andere horloges met die diameter. Het is geen duiker, zou ook zonde zijn om daar mee te duiken. Is wel 10 atm. Specs vermeldt ik altijd bij een NA, maar nooit een prijs maar dat is gewoon op te zoeken hoor :smile:

3 likes

Een schitterende aanwinst.

1 like

Vraag daar dan gewoon een kluis aan in de vorm van een diepvrieskist, met een inhoud van 1 m3… Kun je je beschermde grabbelbak maken! Kost misschien wat, heb je wel wat!

2 likes

Je zou denken dat ze bij de Nederlandse kluis allemaal dezelfde afmetingen hebben v.w.b de kluisjes maar waar ik zit zijn ze net iets groter dan de maten die ze aangeven. Denk dat het vroeger een kluis van een bank is geweest, er zit dus een paar cm hoogteverschil in. De diepte is wel gelijk aan de andere kluizen. Ga dus wel nu voor de grootste kluis en daar kunnen er heel wat in :smiley:

2 likes

Ja ,Fred deze Hamilton staat niet verkeerd ,erg mooi eigenlijk :ok_hand: :de wijzerplaat ziet er fijn uitgebalanceerd uit ,niet te “druk” bedoel ik …veel draagplezier :+1:

1 like

Ik vind het een opmerkelijke combinatie van een JLC dirty dozen field watch dial, een duikring en een grote flieger kroon. En dat ook nog in brons…
Geniet ervan! :smiley:

1 like

Gefeliciteerd!

Je blijft maar gaan! Op hoeveel staat de teller?

Gemodificeerde Unitas zo te zien?

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie NA Fred. Hoe groot is de collectie nu? Jij bent lekker bezig :+1:t2:

1 like

Hoeveel ik er heb zal ik maar niet vertellen, zijn er altijd wel die dan een negatief bericht moeten schrijven.

Maar ja het is een ETA6468-1 zo’n beetje gelijk aan een unitas handopwinder, prima uurwerk trouwens en makkelijk te reviseren door elke goede horlogemaker. Hetzelfde vind ik ook met de ETA2824-2 ben je niet afhankelijk van het horlogemerk.

1 like

Mooi horloge Fred, gaaf! Gefeliciteerd :+1:

1 like

Of zit je te azen op Ferry? :upside_down_face:

3 likes

Prachtige aanwinst weer Ferry. Vooral de structuur op de wijzerplaat trekt mij heel erg aan.
Ontzettend veel draagplezier gewenst.

1 like