Met deze NA heb ik even gewacht, kwamen bijna wekelijks NA’s en dan wordt het te gewoon . Waarom vandaag nu wel dan, nou ons gewaardeerd lid @Assie62 is sinds vandaag 24 jaar getrouwd, voor de duidelijkheid, met mij .
En dat vond ik een mooie gelegenheid om deze om te doen, Assie zal ook nog wel een foto plaatsen hoop ik .
Als ik het goed heb, is er op het HF nog 1 ander die deze heeft met een andere kleurstelling. Van dit model zijn er ook maar 2 kleuren gemaakt.
Past leuk in de collectie en ik ben er blij mee
In onze digitale tijd kunnen we ons niet voorstellen dat piloten vroeger met dit horloge de zijwinden moesten bepalen, dat was dus echt een hele berekening maken. Wil je daar meer van weten zoek het via het ref.nr maar op bij Hamilton, stukje geschiedenis.
Maar in die tijd kon een horloge van levensbelang zijn tijdens een luchtvaart reddingsactie.
oke, weer genoeg gel*ld anders krijg ik weer op mijn donder dat ik een boek schrijf , dus nu eerst maar even de specs en dan de foto’s.
Referentie horlogeband : H6007791011
Type horlogeband : Textiel
TYPE GESP : Gesp met pinnetje
De H-21-Si is een automatisch chronograaf uurwerk dat uiterst bestand is tegen extreme atmosferische omstandigheden dankzij de geavanceerde balansveer gemaakt van antimagnetisch silicone. Dit krachtige kaliber met een verlengde gangreserve van 60 uur zorgt voor een betrouwbare tijdsmeting, dankzij de twee of drie hulpwijzerplaten op 6, 9 en/of 12 uur, plus de start-/stopfunctie en de reset-drukknoppen aan de zijkant.
Dubbel gefeliciteerd prachtig horloge en natuurlijk ook met jullie 24 jarig huwelijksfeest beiden.
Maak er een leuke en onvergetelijke dag van en dat jullie nog maar heeeeel lang bij elkaar mogen blijven in goede gezondheid …
Even wat anders Ferry, heb je er ook een leesbril bijgekocht?
Hoop kleine cijfertjes en dingetjes op deze fraaie Aviation. Ik hou er wel van, mooie Hamilton!
Ook van mijn kant welgemeende felicitaties voor jullie 24e trouwdag @Assie62 & @fredpanarai1! Nog één jaar en zilver is een feit. Geniet ervan …
Die had ik al nodig om de datums te kunnen zien, maar bij deze heb ik een grote loupe in mijn colbert om ook maar iets te kunnen zien . Maar weet dan wel waar vandaan de wind waait