NA: Hamilton Khaki Field 38mm 9823

Een tijdje geleden kwam ik deze Hamilton tegen, en ik vond hem gelijk helemaal top. Het is een vrij zeldzaam model, waar niet zo heel veel over te vinden is. Er zit een ETA 2892 in en verder kom ik eigenlijk niet, dus ik heb even contact opgenomen met Hamilton en zij gaan mij aan verdere informatie helpen.

In de tussentijd even op een bond NATO, omdat de stalen band wat te groot is.

22 likes

Proficiat👌 Veel draagplezier

Veel plezier ervan!

Heel gaaf! Mooie band ook, is hij niet in te korten?

Veel plezier er van!

Maar zeldzaam? Is toch gewoon een Khaki Field die gebeatblast is?

5 likes

Grafiphone.

Ik ga het niet eens aanpassen, dit is gaver

2 likes

De band wordt nog ingekort. De schroevendraaiers die ik hier heb zijn alleen net te groot en het pakketje werd pas een paar minuten voor 5 bezorgd, dus ik kon niet langs een juwelier om hem te laten aanpassen.

1 like

Hij is net wat anders dan andere Khaki Fields. De kroon op de wijzerplaat en de kroonbescherming maken hem net even anders.

2 likes

Nice :ok_hand:

Mooi!

Nice.

Mijn beste,

Een voortvarende aanwinst!!
Ik wens je er een aangename tijd mee. :watch:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

of is het: beat-geblast?

:wink:

1 like

Mooi model, meer naar het origineel field exemplaar. Veel mooier dan de nieuwe imo.
Veel plezier mee!

Ik was even bang dat ik een kat in de zak gekocht had, maar Hamilton heeft bevestigd dat het hier niet om een H70455133 gaat, maar om een H64415143 uit de jaren 90. Er zijn op het internet maar 3 entries gevonden met dit referentienummer, dus inderdaad is het een vrij zeldzaam model. Ik ben er ontzettend blij mee :smile:

Heel gaaf, zeker op de Nato band komt hij perfect tot zijn recht!

1 like

Ik moet inderdaad zeggen dat zo’n NATO bandje wel comfortabel is, maar ik vond dat een blauwe NATO toch beter werkte. Op dit moment zit hij weer netjes op de stalen band en dat bevalt eigenlijk ook wel.

Lang verhaal kort, hij bevalt wel :smile: