NA : Hamilton Khaki Field de witte.

Toch maar even een topic wijden aan mijn nieuwste aanwinst.
Geen lange verhalen en geen muziekjes, sorry als dit voor sommigen teleurstellend is.

Onverwacht op mijn pad gekomen maar daarom zeker niet minder welkom een Hamilton Khaki Field handwinder in de kleur wit.
Mee een witte blijfde zitte zeggen ze hier in Brabant maar dat is prima deze gaat blijven. :smiley:

Voor mij de eerste Hamilton en moet zeggen hij is leuk ik ben er blij mee. Een goede daily die je qua draagcomfort doet vergeten dat je überhaupt een horloge draagt.
Voor het bandje gaan we nogwat bedenken maar vooralsnog kan het wel.

Nu nog even de obligate plaatjes en dat was het dan wel weer beste dames en heren.

61 likes

Mooi ding! Ben benieuwd hoe die staat op een witte nato.

1 like

Wit op wit, gewaagd maar voor de zomer misschien wel leuk.

1 like

Groeten van z’n broertje op een mooi bandje. :partying_face:

Leuk hoor, die witte! Khaki bandje ook altijd goed! Heb er nog wel een liggen die je kan proberen.

4 likes

Ook mooi dat bandje heb ik mijn twijfels bij. Weet je wat leuk zou staan een bundstrap :wave:

2 likes

Mooi man! Gefeliciteerd! Leuke NA🥳

1 like

Gefeliciteerd met deze leukerd.

Heb er altijd veel plezier aan beleefd

Nu de zwarte in de collectie, iets veelzijdiger .
Wel saaier.

3 likes

Waarom kan ik dit niet mijn foto’s komen nooit voorbij de omschrijving krakkemikkig. :see_no_evil:

2 likes

Toverwoord: filtertje :shushing_face:

Maar dit is het uitgebreide verhaal! :point_down:

2 likes

Simpel: haal een lapje over je horloge, leg het ergens in de natuur of op een ondergrond van hout, steen of metaal, liefst nog op een object (zolang het maar geen tafel of kast is), smijt er wat stereotypisch mannelijke parafernalia bij (zakmes, jachtgeweer), maak een close-upfoto, filtertje eroverheen en posten maar! Like! Ik blijf ervan genieten.

Gefeliciteerd met je aanwinst!

4 likes

Ook in deze kleurstelling prachtig :+1:
Gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Ik klik al standaard het knopje “verbeteren” aan bij iedere foto. :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Gefeliciteerd! Hierbij wat inspiratie voor bandjes op die van mezelf. :+1:t2:

7 likes

Eh nee.

Kan jij ook.
Goed kijken en licht zoeken.

1 like

Prachtig die witte KF… Enjoy…!!
Voor wat betreft die strap kan ik je SteveoStraps.com aanraden. Hij maakt prachtige straps voor field watches. Heb er zelf ook één voor m’n bronzen KF

3 likes

Prachtig horloge zeg, gefeliciteerd :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

Plaatjes van de mijne toen ik hem nog had. Leuk afwisselen met nato’s :grin:

1 like

Mooie kleuren die bandjes :star_struck: helaas ben ik geen fan van de nato flap dat opgevouwen stukje stof trek ik niet. MN of een Watch Steward gaat het worden. Ik heb sowieso nog een zwarte MN liggen maar iets meer kleur mag ook wel.

1 like

Geinig klokkie Plop .:sunglasses:

1 like

Dikke khaki plop! Bijna net zo mooi als mijn auto khaki

2 likes

Mooi klokje Plop.

Trouwens.

Ga je parachutespringen? Veel plezier!

1 like