NA: Hamilton Khaki Field Mechanical No Date H-50 handopwinder

Hallo allemaal,

Vandaag mijn nieuwe aanwinst binnen gekregen. De Hamilton Khaki Field Mechanical No Date H-50 handopwinder met 80 uur power reserve. Een oude bekende van mij. Het horloge al eerder twee weken als vakantie horloge gekocht en er mee naar Noorwegen in de winter gegaan. Eigenlijk veel te kort van genoten. Een echte field watch ontbrak nog in mijn collectie. En denk dat er geen geschikter horloge bestaat dan deze Hamilton om de gat op te vullen. Ik ben er erg blij mee. Ook nog een mooi cadeau gekregen van de AD. Echt helemaal super weer. :sunglasses::+1:
De Hamilton Khaki Field Mechanical is een echte banden slet, dus ik ben nu op zoek naar een mooie Cordura/Sailcloth/Canvas achtige band. Voorlopig even op en bruine nato gezet. Heerlijk horloge met zijn 38mm. Heerlijke beater samen met mijn Citizen NY0040 Promaster. Genoeg gepraat tijd voor de foto’s.

Hierbij een uitgebreide unboxing:

En hier wat foto’s van het horloge zelf:

Oh en tot slot nog even met de Submariner samen :sunglasses::+1:

Bedankt voor het lezen en kijken.

MvG Ralph

35 likes

Mooie aanwinst Ralph :sunglasses: veel plezier ermee!

1 like

Mooie fieldwatch

:slightly_smiling_face:

1 like

Mooie aanwinst.

Het perfecte horloge om op een Haveston canvas single strap nato te zetten.
https://www.haveston.com/10-corp-canvas-series

3 likes

Heerlijk en mooi horloge.

Ik wilde ietwat spanning en heb daarom voor de witte variant gekozen.
Qua horloge kan ik dus uit ervaring zeggen, fantastisch ding!

Geniet ervan

1 like

Mooie na!

1 like

Lekker klokkie sjef, eindelijk eens iets buiten de ‘gebaande paden’. Jammer van de foto samen met de sub. Maar ja, da’s jouw ding hè. :wink:

Veel draagplezier … :ok_hand:

2 likes

Het is gewoon een heel fijne beater voor erbij. En hij draagt echt heel comfortabel.

1 like

Ja heerlijk horloge.

6 likes

Top horloge hoor :+1:
Veel plezier er mee :sunglasses:

1 like