[NA] Hamilton Khaki Field Titanium - Servicebeurt werd iets méér...

Heel mooi horloge. Toont solide!

1 like

Bedankt! Ja, dat lichte gewicht van titanium is echt een game changer. Ik moet eerlijk zeggen, toen ik het woord titanium op de zijkant zag in de winkel, dacht ik ook even “mwah…”. Maar zodra hij om de pols zit, valt het niet eens meer op. En dan… ja, dan wil je ‘m eigenlijk niet meer afdoen. Uiteindelijk dus toch maar mee naar huis genomen! :joy:

1 like

Solide, maar zeer licht gewicht. Draagt erg comfortabel.

Gefeliciteerd!

Mijn meest gebruikte horloge! Niet warm, goed voor veel bandjes :ok_hand:

Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Horloge is niet helemaal mijn smaak maar dat zal jouw pret niet drukken.
Je ervaring wat betreft de hartelijke ontvangst en de goede service bij Clockwise daar kan ik het volledig mee eens zijn.
Wij gingen laatst voor een batterijwissel voor de Breitling van mijn vrouw en verlieten het pand met een mooie vintage Rolex voor haar. :watch:

1 like

Mooi klokkie, zeker in titanium.

1 like

Ik had graag een positieve review willen achterlaten over mijn ervaring met de Ruud en Clockwise. Helaas blijkt dit nog niet mogelijk op TL-1. Maar zoals ik al heb gelezen, is het ook niet echt nodig; vrijwel iedereen is zeer tevreden over Ruud en Clockwise. :+1:

Mooi horloge :ok_hand:
Ik ben persoonlijk niet zo’n fan van zwart PVD of geanodiseerd(?) titanium maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak

1 like

Heel mooie fieldwatch.

1 like

Zeer fraai, Gefeliciteerd!

Detail: Dat de inscriptie aan de zijkant niet gecoat is trek ik wel slecht.

1 like

Prachtige Hamilton, gefeliciteerd.

1 like

Gefeliciteerd met deze stoere aanwinst :ok_hand:

1 like

Gave Hamilton!

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd met die prachtige zwarte fieldwatch. Die zwarte kast i.c.m. die bruine cijfers en dat bruine bandje match erg mooi.

1 like

Ziet er goed uit!:+1:

1 like

Prachtig!

1 like

Een mooie aanwinst, gefeliciteerd

Ja gaaf! Punt!

1 like

Veel plezier ermee.

1 like