Soms ga je naar een winkel voor iets kleins en kom je buiten met een horloge waar je eigenlijk niet voor ging… Vandaag was zo’n dag!
Ik was bij Ruud van Clockwise in Hellevoetsluis om mijn trouwe Meistersinger op te halen na een welverdiende servicebeurt. Wat een topservice trouwens, zowel Ruud als zijn dochter weten hoe je klanten moet behandelen! Na een leuk gesprek en wat rondneuzen viel mijn oog op iets wat mijn hart sneller liet slaan: de Hamilton Khaki Field Titanium Zwart. Een horloge dat ik altijd al in het vizier had, maar vandaag was het moment daar. Na wat passen, twijfelen (maar eigenlijk niet echt), was de deal snel rond.
Het voelt geweldig om deze robuuste, maar toch lichtgewicht fieldwatch aan de collectie toe te voegen. Hij zit als gegoten en past perfect bij mijn casual en outdoor stijl.
Al met al ben ik super tevreden met deze nieuwe aanwinst! Het voelt alsof hij al jaren bij me hoort. Bij deze ook een shoutout naar Ruud en zijn dochter voor de fantastische service!
Ik ben benieuwd naar jullie meningen! Wat vinden jullie van de Hamilton Khaki Field in titanium?
ja dat ken ik maar al te goed,
ook ik ga soms winkelen voor een bepaalt item en kom dan buiten met meer dan waarvoor ik ga
maar je hebt toch weer een mooi horloge erbij
draag hem met plezier
Gaaf ding hoor. De khaki field staat ook op mijn verlanglijstje. Titanium draagt echt super nu ik dat ook sinds kort heb mogen ervaren. Enige minpunt voor mij is de vermelding van Titanium op de zijkant van de kast, maar zou er best mee kunnen leven. Heel veel plezier ermee.