[NA] Hamilton Khaki Field Titanium - Servicebeurt werd iets méér...

Beste HF’ers,

Soms ga je naar een winkel voor iets kleins en kom je buiten met een horloge waar je eigenlijk niet voor ging… :sweat_smile: Vandaag was zo’n dag!

Ik was bij Ruud van Clockwise in Hellevoetsluis om mijn trouwe Meistersinger op te halen na een welverdiende servicebeurt. Wat een topservice trouwens, zowel Ruud als zijn dochter weten hoe je klanten moet behandelen! Na een leuk gesprek en wat rondneuzen viel mijn oog op iets wat mijn hart sneller liet slaan: de Hamilton Khaki Field Titanium Zwart. Een horloge dat ik altijd al in het vizier had, maar vandaag was het moment daar. Na wat passen, twijfelen (maar eigenlijk niet echt), was de deal snel rond.

Het voelt geweldig om deze robuuste, maar toch lichtgewicht fieldwatch aan de collectie toe te voegen. Hij zit als gegoten en past perfect bij mijn casual en outdoor stijl.

Al met al ben ik super tevreden met deze nieuwe aanwinst! Het voelt alsof hij al jaren bij me hoort. Bij deze ook een shoutout naar Ruud en zijn dochter voor de fantastische service!

Ik ben benieuwd naar jullie meningen! Wat vinden jullie van de Hamilton Khaki Field in titanium?

115 likes

Heel fraai en titanium heb ik wel een zwak voor. Veel plezier met deze mooie aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd! Erg vet inderdaad! Ik zou hem zonder al te veel twijfel aan de collectie toevoegen. Geniet ervan.

1 like

Mooie Hamilton. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

1 like

Erg mooi! veel plezier met je NA

1 like

Cool. En goede combinatie met dat bandje. Veel draagplezier.

1 like

Schitterend horloge !! Voor mij zou een mooie GMT wijzer het helemaal afmaken, maar wiel ben ik :laughing:

1 like

ja dat ken ik maar al te goed,
ook ik ga soms winkelen voor een bepaalt item en kom dan buiten met meer dan waarvoor ik ga :slightly_smiling_face:
maar je hebt toch weer een mooi horloge erbij :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Zeer mooie aanwinst :ok_hand:t4: voor in jouw collectie,staat je perfect.
Erg veel draag plezier :+1:t4:

1 like

Mooie aanwinst, geniet ervan!

1 like

Mijn beste,

Wat een geslaagde aanwinst!!
Een magnifiek horloge, mooi dat mat zwart.:ok_hand:
Proficiat!!
Ik wens je er een blijmoedige tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi hoor!
Beetje jammer dat er titanium op de kast staat.

4 likes

Maar je Meistersinger heb je toch ook mee naar huis genomen? Of ligt die nog daar? :rofl::face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Gefeliciteerd met je Hamilton :hugs::pray:

2 likes

Die keus snap ik ook niet helemaal.
Maar vind het niet extreem storend of zo.

Prachtige Hamilton hoor. Blijft een van mn favoriete merken :heart_eyes:

1 like

Heel mooi horloge. Echte Fieldwatch om te zien.
Ik wens je veel outdoor plezier met deze aanwinst.

1 like

Normaal zou dit ook niet mijn ding zijn, maar ik moet zeggen, zo om de pols heeft dit toch onverwachte charmes.

1 like

Haha, nee hoor, ik ben gek op die Meistersinger. Voor mij is dat het ideale weekend horloge. Wanneer het allemaal niet op de minuut af hoeft. :grin:

3 likes

Natuurlijk niet, man. Daar heeft een NA topic niet mee van doen.

Gefeliciteerd met je horloge! Geniet er van! Hamilton altijd leuk.

2 likes

Gaaf ding hoor. De khaki field staat ook op mijn verlanglijstje. Titanium draagt echt super nu ik dat ook sinds kort heb mogen ervaren. Enige minpunt voor mij is de vermelding van Titanium op de zijkant van de kast, maar zou er best mee kunnen leven. Heel veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd! Mooie aanwinst :ok_hand:

1 like