Ongeveer 10 dagen geleden dit horloge dan eindelijk bestel.
Hij stond al langer op mijn lijstje
De Hamilton Khaki Pilot…
Nu mag ik meedoen met diverse topics: Hamilton, Fliegers en Day Date.
In de winkel het horloge direct passend laten maken en natuurlijk even rond gekeken.
Direct gebruik gemaakt van de mogelijkheid om even rond te neuzen en wat horloges te passen.
Het viel mij op dat Hamilton nu een groot aantal nieuwe horloges heeft uitgebracht.
Ook maar even de Hamilton Khaki X Wind gepast, en moet zeggen dat hij op mijn pols goed te dragen is.
Enfin, de Khaki Pilot weer netjes in de doos en toen kwam het…
De vreselijk aardige juffrouw liep zonder iets te zeggen van de tafel weg en kwam even later terug met 2 verschillende dingen in haar hand.
“Ik heb een verrassing voor U” zei ze, “en ik weet al wat U gaat kiezen!” geheimzinnig lachend!!
Het ene was een notebook, in plastic verpakt en het andere was onderstaand doosje
De importeur had er 2 en één daarvan had hij met het horloge mee gestuurd naar Breda.
Ze maakte het doosje open (ze had er zelf plezier in) en jawel hoor, er zat het bekende vliegtuigje in.
Dus ikke zo blij als een klein kind weer naar huis met een horloge en een origineel Hamilton vliegtuigje.
Je bent bijna nog blijer met het vliegtuigje dan met het horloge.
Zoals het steeds gaat bij mij (en zal zeker niet de enige zijn) Ik heb de X-Wind om de pols gehad.
De Murph, die ik ook besteld had was er nog niet en het resultaat is nu dat ik ga twijfelen tussen de X-Wind en de Murph…