Heel veel horloges heb ik niet meer gekocht sinds november… Ik heb er twee binnen gehad, maar dat waren twee leuke ruildeals geweest. Dus eigenlijk is dit pas mijn eerste gekochte horloge in 2022!
normaal ben ik niet zo van Marktplaats, maar ik kwam laatst een advertentie tegen die ik wel de moeite waard. Het waren niet zulke duidelijke foto’s, maar ik wilde de gok wel nemen. Ik deed een bod en kreeg snel een tegenbod die ik accepteerde.
Vandaag kreeg ik hem binnen… een dag eerder dan verwacht, dus PostNL kan het kennelijk wel Het is de Hamilton Khaki sub 660ft. Deze zag ik op FB wel eens voorbij komen en vond hem meteen leuk. Verder niet echt speciaal aandacht aan geschonken, totdat ik deze vrijdag op Marktplaats voorbij zag komen.
Het horloge komt uit 1990, dus ik verwachtte eigenlijk dat die in gedragen staat zou komen. niet is minder waar! Het is dat de stickertjes er niet meer op zitten, maar er zit geen enkel krasje op.
Het bandje wat er bij zit is niet origineel en is tien keer r*k, maar dat had ik al verwacht.
Ik heb thuis nog een mooie Erika’s Originals liggen die wel leuk gaat staan, en anders bestel ik een Canvas bandje van Hamilton.
Het is allemaal dus meer dan ik had verwacht. Een leuk begin van de week zo.