NA Hamilton Khaki X-Wind Auto Chrono

Daar is ‘ie dan, de beloofde NA! Gekregen van mijn broeder @jeroenderee omdat ik erg zielig ben na mijn operatie :wink: Ontzettend bedankt!

Wat. Een. Klatser. Zwaar ondergewaardeerd model van een in mijn ogen ondergewaardeerd merk.

Hij is 44mm en erg dik vanwege de Valjoux 7750 automatische chronograaf. Lid @sebasnl1sbm verstuurde hem naar eigen zeggen sneller dan Bol.com (en hij had gelijk), dank man! Er zitten maar liefst 4 originele banden bij, waaronder 2 rubberen, die lijken op leer. Hier ben ik minder kapot van, maar de leren pilot straps staan hem goed en zijn van topkwaliteit. Er zit zelfs een leuk vliegtuigje bij. Nice!

De setup vind ik super, met de chrono buttons op links (“destro”). Hamilton heeft het uurwerk gedraaid, erg fraai. De rechterkronen zijn om de dubbele internal bezels te bedienen, zodat je de zijwind kunt berekenen. Cool en dus volstrekt zinloos, maar dit is wel een op en top toolwatch.

Ik ben hier ontzetttend blij mee!

Ploaties dan maar. Hou je vast.

24 likes

Prachtig horloge. Geniet ervan en veel polsplezier toegewenst.:+1:

1 like

Super aankoop !!
Geweldig horloge.
Draag de mijne nu ook (en erg vaak), en altijd op stalen bracelet.
Het was mijn eerste automaat en is nog steeds mijn favoriete horloge dat ik bezit.

Ontzettend veel draagplezier gewenst met de jouwe !!

Groeten,
Thomas

2 likes

Hee Thomas,

Bedankt voor je reactie! Gaaf ding inderdaad. Nu nog een keer een bracelet erbij zoeken;)

Gr Hans

2 likes

Mijn beste,

Zó zó!!
Een stevige aanwinst!!
Veel draag-plezier dan ook met deze robuuste tijd-waarnemer.:watch:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Idd een prachtig horloge met aanvullende emotionele waarde. Geniet ervan!

1 like

Proficiat met deze mooie aanwinst.

1 like

Jammer van de vintage maar deze is ook gaaf :+1:t2::+1:t2:

1 like

Echt wel mooi! Gefeliciteerd. En: herstel en beterschap!

1 like

Zat ook naar deze te loeren maar durfde het niet aan door de maat… Veel plezier ermee!

1 like

Prachtige stoere klok. Enjoy!!

1 like

Kicken! Van harte!

Gr. Roel

1 like

Wat zal ik zeggen? Mooie klatser, solide uitstraling.

Hoe is de afleesbaarheid irl? Op de foto’s ben ik niet zo overtuigd.

1 like

Terecht punt. Er gebeurt vrij veel op de wijzerplaat en de wijzers voor de tijd hadden een tikkie vetter mogen zijn voor een betere leesbaarheid. Een nieuw horloge vergt tevens wat gewenning.

Veel plezier gewenst met deze topper!

1 like