NA: Hamilton met retro vibes

Heel gaaf, ietwat retro. Ingetogen maar toch een parel voor het oog! Van harte! Veel draagplezier!

1 like

Mooi horloge. Veel plezier ermee.

1 like

Mooie NA!!
Draag hem met plezier.

1 like

Cool! Gefeliciteerd.

Uit nieuwsgierigheid: AR coating op het glas OK? Ik vind Hamilton super cool, maar soms zijn het spiegeltjes, gebaseerd op mijn ervaring met inderdaad ook een 38mm Khaki field horloge en een Navy Pioneer.

Het is uniform gedaan, waardoor je gewoon een antraciet-beige kleurcombo krijgt. Ik trek het niet wanneer er een mix van hagelwit en beige is, maar dit is prima. Mooi!

1 like

Mooie hami zeg! Die kende ik nog niet

1 like

Dank allen, voor jullie vriendelijke woorden!

Eens, zowel in hoogte als in dikte geen grote ring, maakt hem lekker onderscheidend en geen duikhorloge met een ring die toevallig beide kanten op draait. Het horloge oogt ook wat groter door de diameter van de wijzerplaat. Hij lijkt echt groter dan mijn bb36, maar het scheelt zo weinig.
(Al zijn er wel skindivers die dit ook zo doen.)

Dank, Tudor lijkt meer een lente/zomer horloge onder overhemd of korte mouw. (of die ene keer per jaar dat ik een pak draag :slight_smile: ) Hamilton is meer herfst/winter, truien en dikke jassen :laughing:

Ja! Ik stond er ook van te kijken en vreemd dat Hamilton dit niet altijd goed doet. Wat reviews gelezen die dit expliciet vermeldden, maar mijn eigen ervaringen in de zon gister en vandaag bevestigen dit. Mijn oude Khaki Field quartz was een spiegel en ik heb vorig jaar een Murph gepast bij een juwelier en ben daarop afgeknapt.

Er is nog een bandje onderweg waar ik wel benieuwd naar ben:

1 like

Prachtig! Veel plezier met deze mooie aanwinst.

1 like

Canvas bandje van Barton (2e kansje via amazon) ontvangen vandaag, past er prima bij!

2 likes