Goed gezien, intussen een tweede los lusje bijgemaakt. Is mooier.
Ik vind brede keepers gewoon mooier dan die hele smalle. En gebruik vaak 1 vaste keeper voor mijn eigen banden.
Maar in dit geval was het uitstekend stuk band te lang.
Ga ik ook nog wel eens maken.
Inderdaad een hele mooie ingetogen Hamilton. Veel plezier ermee
Ik vond dit dus een serieus gave film. Behalve de overdadige orgelmuziek dan
Gelukkig weet Ko wel raad met bandenwensen. Wait a minute…
Omg !!
Prachtig !!
Gefeliciteerd !
Interstellar is mijn nummer 2 favoriete film.
Memento blijft op 1
Yes, ik ben een Nolan (brothers) fanboy haha
Leuke film, fraai horloge en die eigen band is natuurlijk een stuk beter
Mooi Ko! Prachtige gesp inderdaad
+1.
En mooi dat je die Hamilton band nu toch van een tweede keeper hebt voorzien. Voortschrijdend inzicht dat het product alleen maar beter maakt!
Gefeliciteerd man! Prachtig geniet er van
Prachtig , veel draagplezier
Gefeliciteerd met je nieuwe Hamilton. Een mooi merk en een prachtige band overigens!
Schitterende aanwinst van Hamilton. Een horloge zonder al teveel poespas, maar met een leuk verhaal. Voor mij is hij te groot, maar het staat jouw pols goed!
Geniet ervan
Mooi Ko! Erg gaaf horloge. Cool dat Hamilton hem uiteindelijk toch heeft uitgebracht.
Kiek 'm goan dan, met die cathedral wijzers en die aan bauhaus grenzende vier, dat open zesje en negentje en die gepolijste bezel.
Hamilton doet het voor mij sowieso goed, maar dit is een erg mooie. Veel plezier er mee!
Prachtig Ko!!! Volgens mij een klassieker in wording
Bedankt allemaal voor de mooie reacties. Ben er erg blij mee.
Kan je deze nog ergens krijgen met de LE box ?
Erg fraai. Ik zag de morse op de seconde wijzer niet, maar was heel subtiel. Leuk gedaan.

De gesp ziet er inderdaad mooi uit. Alleen vind ik em net wat te hoekig voor het horloge. Ik zou wat meer rondere vormen er mooi bij vinden.
Net als dat ik jouw bandje er mooier op vind staan dan het origineel.
Volgens de juwelier waar ik hem kocht niet meer. Ze heeft met de Hamilton importeur gebeld.