NA: Hamilton Viewmatic Trouwhorloge!

Volgende maand stap ik in het huwelijksbootje. ‘Doe het niet…!’ jaja ik weet het :wink:

Bij deze gelegenheid hoort een mooi horloge en eentje wat mijn horlogekist nooit meer zal verlaten, vandaar dat ik op zoek ging naar een tijdloos klokje.

Begin dit jaar begon het idee rondom een trouwhorloge te borrelen en ben ik weer actiever geworden op het forum na een periode van horlogeforumsabbatical. Ondertussen weer helemaal verslaafd :monkey:

Ik heb jaren naar de zelfde LeLocle gekeken in de etalage van een juwelier in de buurt, maar de laatste tijd als hier op het forum een Visodate voorbij kwam dacht ik, die is ook niet mis. Alleen zie je die niet zo veel in de winkels liggen. De Hamilton was optie 2 om mijn zoektocht wat te verbreden.
Uiteindelijk een Juwelier gevonden die beide horloges in huis had en gaan passen. Eenmaal de horloges gepast viel mijn keuze toch op de hamilton en niet de Visodate, de kast van de hamilton vond ik net iets mooier.

Vandaag binnen gekregen, Nice! mijn meest ‘serieuze’ klok tot nu toe.
Hiermee kan ik in elk stadium van mijn leven mee voor de dag komen, geen modegril of opvallende duikert.
Gekozen voor een Zwitser zodat het ook een leven lang mee kan en gemakkelijk geserviced kan worden, ETA 2824-2 zit er in.
Mijn eerste mechanische horloge is een zwarte dresser en ook een blijver, dus deze moest wit worden zodat ze zich genoeg van elkaar onderscheiden.

Volgende maand trouw ik pas, maar ik moet hem natuurlijk een beetje indragen ;).

Wel moet ik nog een vlindersluiting regelen, volgens mij zijn er twee typen, iemand ervaring met de Hamilton sluitingen?

Genoeg gezwets, foto’s (gsm, sorry te lui).







14 likes

Mooi, daar kan je prima mee voor de dag komen :+1:

1 like

Mooie keuze :thumbsup:
Lekker rustig uiterlijk maar zeker schitterend .
Veel plezier ermee in de aanloop naar de grote dag !

Pieter.

1 like

2x Gefeliciteerd.

1 like

succes met beiden-)! deze is alvast een goeie keuze!

1 like

Prachtig, alvast heel veel geluk samen

1 like

Mooi horloge! En alvast een mooie dag gewenst!

1 like

Gefeliciteerd, pracht horloge waar je vast nog lang van zult gaan genieten. Natuurlijk niet alleen van het horloge in dit geval :wink:

1 like

Mooi horloge! Maar toch ook een vraag! Welk horloge krijgt je partner van jou voor de trouwerij?:wink:

2 likes

De partner krijgt toch meestal een strijkijzer?

Zout en pepperstelletje als ik me niet vergis😉

1 like

Wot?

:grin:

Die moet het doen met haar hoopje guess horloges…

Proficiat met het horloge en gecondoleerd met het aanstaande huwelijk :wink:

Ik weet niet of je in slippers en khakibroek gaat trouwen of strak in pak? Maar in t laatste geval zou ik em niet op de bruine band dragen, maar er een zwart bandje op zetten.

Met hun vouwsluiting op leer geen ervaring. Hopelijk kan iemand je er verder mee helpen.

En veel voorpret, niet te veel stress en juist veel plezier tijdens jullie bruiloft!

Mooi horloge.

(NB: officieel hoor je op je eigen trouwdag geen horloge te dragen…tijd is dan irrelevant en leidt af van de essentie van die dag :wink: )

1 like

Mooi horloge! En veel geluk gewenst straks :smile:

Mooi klassiek horloge, staat goed op een zwart lederen band :thumbsup:.
Gefeliciteerd met je aanwinst en uiteraard met je voorgenomen huwelijk :wink:

Gefeliciteerd met je prachtige Hamilton, tijdloos ontwerp.

Mooi horloge gefeliciteerd , veel geluk gewenst .

Mooi, proficiat!
Ik heb diverse hamiltons gehad, met diverse hamilton vouwsluitingen. Mijn ervaring is dat ze allemaal van goede kwaliteit zijn :slight_smile: