Mooie aanwinst, veel plezier er mee.
Dank je wel!
Ah Hans, hier heb ik jou Hamilton NA topic gevonden. Echt een heel mooi en smaakvol horloge! Mag ik je er heel veel plezier mee toewensen !
Nogmaals dank Harryš!
Mooi horloge Hans. De datum hadden ze van mij weg mogen laten, maar erg stijlvol
Dank je wel Han, als er een uitvoering zonder datum was geweest, dan had ik daarvoor beslist gekozen! Maar nu ben ben ik er ook heel blij meeš.
Tijdloos. Top
Dank je wel
Mooie Hamilton in fraaie stijl, niet te groot?
Mooie klassieke uitstraling. Ziet er erg goed uit. Veel plezier ervan.
Dank je wel, met 43 mm voelt het niet te groot omdat het horloge heel plat is.
Voor dit horloge heeft mān Tissot van 44mm en 16mm (dik) plaatsgemaakt, die voelde eigenlijk ook niet te groot, wel behoorlijk dik, daarom moest die strakker om de pols.
De Hamilton draagt comfortabel.
De stijl van deze Hamilton is wel klassiek, maar de afmeting is inderdaad groter.
Dank je wel!
Mooie aanschaf Hans, de SMPc binnenkort in het blauwe gedeelte?
Haha dat dacht ik nietš. Inderdaad is de Hamilton prachtig en past erg goed in mān ābescheidenā verzameling. De SMPc houd ik lekker zelf en de Oris trouwens ookš. De Tissot heeft helaas plaats moeten maken voor de Hamilton, je kunt toch ook niet alles hebben! Dank je wel!
Sjiek de friemel Hans, veel plezier ermee! Mooie, tijdloze aanvulling! Klassieke look, hedendaagse afmeting .
Even off-topic : ik heb onlangs een SMP omgehad (had hem nooit irl gezien) maar ik snap wel waarom je daarop gevallen bent, dat is een fijn klokkie zegā¦
Klopt, de SMPc heeft iets magisch, maar de Hamilton is ook prachtig. Dank je wel!
We gaan weer mooie tijden tegemoetš.
Geweldig mooi horloge.
Hamilton spreekt mij keer op keer aan. Mooi verfijnd sieraad.
Geniet ervan.!
Dank je wel, Hamilton heb ik nog maar kort geleden āontdektā en je hebt gelijk!
Mooi hoor
43mm zou je niet zeggen als je de Hamilton zo ziet,knap ontwerp.
Inderdaad, mān Seamaster (41mm) lijkt groter om de pols dan mān Hamilton, dus inderdaad een slim ontwerp. Dank je wel!