NA Hamilton

Mooie aanwinst, veel plezier er mee.

1 like

Dank je wel!

1 like

Ah Hans, hier heb ik jou Hamilton NA topic gevonden. Echt een heel mooi en smaakvol horloge! Mag ik je er heel veel plezier mee toewensen ! :ok_hand::sunglasses::slightly_smiling_face:

3 likes

Nogmaals dank HarryšŸ˜€!

1 like

Mooi horloge Hans. De datum hadden ze van mij weg mogen laten, maar erg stijlvol :ok_hand:

1 like

Dank je wel Han, als er een uitvoering zonder datum was geweest, dan had ik daarvoor beslist gekozen! Maar nu ben ben ik er ook heel blij meešŸ˜€.

1 like

Tijdloos. Top :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Dank je wel

1 like

Mooie Hamilton in fraaie stijl, niet te groot?

1 like

Mooie klassieke uitstraling. Ziet er erg goed uit. Veel plezier ervan.:blush:

1 like

Dank je wel, met 43 mm voelt het niet te groot omdat het horloge heel plat is.
Voor dit horloge heeft m’n Tissot van 44mm en 16mm (dik) plaatsgemaakt, die voelde eigenlijk ook niet te groot, wel behoorlijk dik, daarom moest die strakker om de pols.
De Hamilton draagt comfortabel.

De stijl van deze Hamilton is wel klassiek, maar de afmeting is inderdaad groter.

1 like

Dank je wel!

1 like

Mooie aanschaf Hans, de SMPc binnenkort in het blauwe gedeelte? :wink:

1 like

Haha dat dacht ik nietšŸ˜€. Inderdaad is de Hamilton prachtig en past erg goed in m’n ā€œbescheidenā€ verzameling. De SMPc houd ik lekker zelf en de Oris trouwens ookšŸ˜€. De Tissot heeft helaas plaats moeten maken voor de Hamilton, je kunt toch ook niet alles hebben! Dank je wel!

1 like

Sjiek de friemel Hans, veel plezier ermee! Mooie, tijdloze aanvulling! Klassieke look, hedendaagse afmeting :ok_hand:t2:.

Even off-topic :shushing_face:: ik heb onlangs een SMP omgehad (had hem nooit irl gezien) maar ik snap wel waarom je daarop gevallen bent, dat is een fijn klokkie zeg… :hugs::hugs:

1 like

Klopt, de SMPc heeft iets magisch, maar de Hamilton is ook prachtig. Dank je wel!
We gaan weer mooie tijden tegemoetšŸ˜€.

Geweldig mooi horloge.

Hamilton spreekt mij keer op keer aan. Mooi verfijnd sieraad.

Geniet ervan.!

1 like

Dank je wel, Hamilton heb ik nog maar kort geleden ā€œontdektā€ en je hebt gelijk!

1 like

Mooi hoor :+1:t2:
43mm zou je niet zeggen als je de Hamilton zo ziet,knap ontwerp.

1 like

Inderdaad, m’n Seamaster (41mm) lijkt groter om de pols dan m’n Hamilton, dus inderdaad een slim ontwerp. Dank je wel!

1 like