NA: Hanhart 417 ES 1954

Gefeliciteerd, prachtige klok. Ik heb zelf de 42 mm uitvoering, maar heb dan ook een grote pols. Hier ga je zeker geen spijt van krijgen.

1 like

Gefeliciteerd met je mooie NA. Zo te lezen gaat dat zeker lukken. :grin:

1 like

Prachtige NA! :heart_eyes: Ik snap je helemaal. Deze staat ook op mijn mensenlijstje.

1 like

Feli! Is dit de Jort Kelder horloge? Ik mis het rode knopje. Of heb ik een totaal verkeerd horloge in mijn gedachten?

1 like

Gaaf ding, die moet hier ook nog een keer komen.

1 like

Jort droeg inderdaad wel een Hanhart, weet niet of dat het origineel van deze was. De rode knop zit niet op deze uitgave, maar is wel te vinden op een eerdere limited edition versie

Geweldig mooie NA, geniet er volle bak van!

1 like

Absoluut. Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met het behalen van je master en natuurlijk ook met deze schitterende Hanhart.
Mooi ingetogen horloge in een mooie maat.
Draag hem met trots.

1 like

Gefeliciteerd, dit was de reis van 3 uur met het OV dubbel en dwars waard!:+1:

1 like

Supervet man, veel draagplezier! :clap:

1 like

Heel mooi, deze Hanhart. Gefeliciteerd (ook met de afronding van je studie). Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd, meesterlijk diploma en dito horloge! Kijk hier wel eens naar met een schuin oog: als dan toch een chrono, dan deze :+1:

1 like

Mooi hoor!

1 like

Ik weet niet welk model Jort Kelder draagt, maar ik heb ooit wel gelezen dat hij een ouder, vrij exclusief model van Hanhart droeg dat hem enkele jaren geleden is gestolen. Het model dat hij nu draagt lijkt mij een recenter model uit de Hanhart collectie. Kijken naar waar de rode pusher zit, moet een TwinDicator, TwinControl, TachyTyle of MkII zijn.

1 like

Gefeliciteerd met je master en met dit mooie horloge. Hanhart is echte klasse!

1 like

Mooi man, ik zag dit nu pas, maar gefeliciteerd, zowel met de master als met de Hanhart.

Reverse Panda flyback hier, dus ik ben bevooroordeeld als ik zeg dat ik ze geweldig vind, zeker in 39mm.

Groeten van z’n neef.

Maarreh… wat studeerde je?

3 likes

39mm is zeker een mooie maat. Voor mijzelf moet ie echt niet groter zijn

De master die ik volgde was Brein & Cognitie. Dus dat gaat om hersenonderzoek en alles wat daarbij komt kijken

Mooi merk, mooi horloge!
Gefeliciteerd met je aanwinst!

1 like

Goede keuze, en ik kan het weten. :sunglasses:

3 likes