Al enige tijd op zoek naar een mooie klok voor om mijn pols.
Ik val normaal erg op duikers omdat ik in het verleden en sport /hobby duiker ben een daar hele goede herinneringen aan heb een deze horloges mij aanspreken qua style.
Dus veel zoeken op internet ensites bezoeken en merken uit Diepen .
Ik ben al tijdje dit mooie forum aan het volgen en zoals iedereen dat ook schrijft ook heb ik mijn smaak aardig verbreed van dress watch naar duiker en van field naar flieger.
Kom ik naar wat omzwervingen bij het Duitse merk Hanhart, met hun kenmerkende “rode pusher” en het verhaal dat de vriendin van piloot ooit een pusher voorzien had van nagellak en dat is uit eindelijk door gevoerd en in productie genomen.
Ik werd gegrepen door hun mooie Bauhaus style clean dail ,goed afleesbare chronograaf wijzerplaat.
Mijn zinnen gezet op een mono pusher tot ik de advertentie zag van @samme zag in het blauwe gedeelte direct contact , gelijk naar Gouda gereden en daar was de deal snel gemaakt .
Wat ziet er het horloge er nog zo onwijs mooi uit , liefde op eerste gezicht ik ben nog steeds gegrepen door deze waanzinnige mooie flieger.
Samme, erg bedankt dat ik nu mag genieten van deze waanzinnige klatser en zal er met liefde mee om gaan.
Nu genoeg gelul en ff fotootje vanuit de auto op weg naar Oostenrijk:grinning:
Toffe aanwinst die rode kroon blijft een leuk accent. Geniet er van
Prachtig! Hanhart is een mooi merk met lange historie in de flieger industrie.
Die rode pusher maakt dit horloge helemaal af.
Tof horloge, veel plezier ermee!
Mooi! Daar had ik ook nog naar gekeken, maar ik heb uiteindelijk mijn keuze op iets anders (Yema Speedgraf) laten vallen.
Geniet ervan!
Gefeliciteerd en veel plezier er mee!
Mooi!
Ik heb ook een Hanhart op m’n wensenlijst staan. Komt er ook ooit een keer.
Sorry, maar het is toch echt eerder Art Nouveau/Jugendstil Als je kijkt naar de details, de coin edge bezel en de kathedraal-wijzers.
Bauhaus is veel, veel cleaner, maar deze Hanhart is goed zoals hij is.
Yup. Ze zijn super cool. Veel plezier er mee!
Zelf heb ik de pioneer mk1, al een paar jaar super blij mee! Nou valt mij wel op dat bij de mk2 in de foto’s bij jou de rode ‘cap’ op de verkeerde pusher zit, een rare fabricage fout… De reset pusher hoort rood te zijn, zodat deze niet ‘per ongeluk’ ingedrukt wordt. Zelf zou ik Hanhart een mailtje sutren, ik denk dat ze vast wel het horloge retour willen ontvangen en de pusher fixen. Je hebt in ieder geval wel een uniek horloge te pakken
Congrats, veel draagplezier met klatser vol geschiedenis.
Leuk om dit merk voorbij te zien komen, was een beetje van mijn radar verdwenen.
Geniet ervan, ook van je reis
Ja je heb gelijk ik heb gewoon een Hanhart one of a kind, misschien Hanhart mailtje sturen
De eigenaar van wie de Hanhart oorspronkelijk was had er voor gekozen om de rode pusher boven te zetten. Volgens mij kan je dat vrij eenvoudig zelf aanpassen. Bij servicebeurt van Hanhart hadden ze dit ook opgemerkt maar zo gelaten. Staat volgens mij ook op de servicepapieren die ik je mee had gegeven
Thanks, voor de update