Prachtige Tissot. Gefeliciteerd met deze NA. Veel plezier ermee.
Mooi Tissot. Geniet ervan.
knap
Wat prachtig, deze klassieke uitstraling. Gefeliciteerd. Misschien kun je nog zo’n heerlijke wafel met slagroom nemen omhet te vieren.
Gefeliciteerd met dit mooie horloge!!!
Mooie Tissot Hans. Gefeliciteerd!
Mijn beste,
Proficiat met deze sympathieke Tissot!!
Een gedegen aanwinst!!
Geniet er met volle teugen van.
En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.
Orologio Signaturis Temporis
Prachtige Tissot Hans! Maareh, je zou toch alleen even gaan kijken!?
Het saffier is een beetje een glimmer, maar verder is het gewoon een prachtig horloge. Mooie aanwinst!
Wow Hans, ik had al iets verwacht vanmorgen tussen de regels door in het andere topic van harte gefeliciteerd met jouw mooie nieuwe Tissot! Leuk aandenken en attent dat je de standaard erbij hebt gekregen. Zet hem lekker op de standaard, goed glas met waar je van houd erbij en genieten maar.
Proficiat Hans. Deze visodate past erg goed bij jouw qua smaak.
Gefeliciteerd! Vind 40mm ook een veel betere maat dan 42. En die paar extra uurtjes PR; nou ja, dat is ook alleen handig als je 2 of hoogstens 3 horloges hebt. Mooi horloge, in ieder geval!
Gefeliciteerd Hans met deze mooie aanwinst en veel plezier er mee.
Je hebt inmiddels een indrukwekkende collectie👍
Proficiat met je nieuwe aanwinst
Draag het met plezier⌚️
Een bijzonder smaakvol horloge Hans ,past mooi bij je collectie denk ik ,de weg erheen was danook een smaakvolle ,aardbeien sessie en daarna passen …super ! Een dag met een gouden randje
Perfecte maat en mooi uurwerkje voor een dresser had niet groter moeten zijn. Veel draagfun.
Prachtig Hans! Veel draagplezier gewenst!
Hans, gefeliciteerd met deze aanwinst! En een start bij de Manderveense Aardbei is altijd lekker.
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, gaaf horloge!