NA - Happiewatch 😁

Het was weer zover. M’n verjaardag kwam eraan. Wat wil je dit jaar schat? Geeen idee. Totdat ik het incomming horloge van @Specter zag:

Een Happiewatch met vrolijke kleuren. Ideaal voor als de zon schijnt en te gebruiken als conversation piece. Ik zag op de website dat elk model gelimiteerd is en dat ze ontworpen zijn door tattoo en graffiti artiesten wereldwijd. Verder schijnt de afwerking top te zijn.

Ik had gekozen voor de Poison (39mm op staal):

Zojuist mocht ik het pakketje openen en ik was positief verrast! De wijzerplaat is 3D en bizar mooi afgewerkt. De kleuren springen eruit.

Ik kreeg een doosje en in plaats van 1, kreeg ik twee bandjes. Verder zat er een schroevendraaier bij voor de stalen band:

Hieronder een aantal sfeerfoto’s:

Conclusie: Super tof en geinig horloge. Is het voor dagelijks gebruik? Nee zeker niet. Ga ik er veel lol mee hebben? Zeker wel! :grin:

80 likes

Zo dan! Tof! Hier hou ik wel van iets apparts en unieks om de pols!

1 like

Emoticongratulations!

4 likes

Hey joh, die is leuk! Geniet ervan.

1 like

Die is tof!
Maar WTF, hoe laat is het op dat ding?? :rofl::rofl:

3 likes

9:40 :yum:

2 likes

Geinig ding. Maar twee uurwerken met 2 batterijen?

1 like

Zien er leuk en fris uit! Veel plezier ermee.

1 like

Jep! Twee uurwerken (uurwerkjes) en twee batterijen. :yum:

Leuk! Veel plezier ermee kerel👍🏼

1 like

Wat een leuk horloge word je gewoon vrolijk van. Lekker voor de zomer je zal idd veel bekijks hebben als je het horloge draagt als je lekker op een terras zit.

1 like

Leuk ding Adil. Veel plezier ermee :v:

1 like

Mooie aanwinst, Adil. Staat je goed.

1 like

Eerlijk gezegd zou ik denken dat dit één of andere limited edition Richard Mille van een paar 100k is :rofl:

Positief of negatief op te vatten :sweat_smile:

Inderdaad best goed afgewerkt.

2 likes

Hahaha snap je wel. De wijzerplaten van Happiewatch schijnen met de hand gedaan te zijn. Dat zou ook wel de beperkte oplage verklaren. Ze maken elk model ook maar 1 keer.

Wauw wat gaaf! Ik ga meteen eens rondkijken op hun site. Ik hou wel van dat gekke opvallende. Denk wel dat mensen gaan vragen hoe je aan die “Apple watch achtergrond” komt😂

1 like

Leuk ding en nog gefeliciteerd natuurlijk.

1 like

Gaaf!!! Zeker zo met de kleuren die er uit knallen.

1 like

Mooi zeg heel erg apart :ok_hand::ok_hand:

1 like

Haha, goed fout!!!

1 like