Hoi.
Welkom in mijn NA topic en ik kan je vertellen dat ik er Sinn in heb.
Sinds mijn laatste NA ben ik even los gegaan om een side collectie op te bouwen.
Een mooie display op het kastje naast mijn bed.
Uiteraard verwachten jullie nu dat ik dol enthousiast vertel over een aangeschafte Sinn… Maar nee, kijk maar eens hieronder naar de eerste collectie plaatjes.
Vergeet niet door te scrollen tot voorbij de fotos (kleine tip)
Na de aanschaf van 2 russen
Moest er meer komen, ik heb plezier van dit grut.
Dus jullie king heeft besloten even een mooie side collectie op te bouwen met Russen.
Onderstaande was snel gekocht hier op HF
Super leuk op een leuke houder, aanvulling op het plan.
Weekje later kwam de volgende niet te negeren Rus voorbij.
Ik vind m vet!!! Ja toch.
Toen bedacht ik dat een Russisch collectief niks voorstelde zonder een 24u variant.
Dus, HOPPA
Dit is toch mega vet…?
Of we er al zijn?
Niet geheel.
In het verleden heb ik een ware forum vriend gehad, jaren plezier van gehad alleen deze is tijdens de grote opruiming van mij toch vertrokken en dat was een foutje.
Om mijn mooie display compleet te maken ook maar weer aangeschaft en Jeetje wat een prachtig horloge is die seagull 1963 toch. Oef
Ok de NA waarom dit topic is ontstaan.
Na al die jaren hier zie ik net als jullie geregeld die pure Sinn horloges voorbij komen.
Gaaf zeker maar waar te plaatsen?
Ze zijn intrigerend , hebben een eigen mening, zijn Duits saai en sja…
Ok…toch eens iets verder hierin duiken.
Het is wel enorm gaaf hoor. Dat olie gevulde, dat duikboot staal, die simpele perfectie.
Maar de looks…nog steeds ja nee…
Toen werd er mij eentje aangeboden… wel leuk…wel gaaf… hier gaan we weer want nog steeds lastig te plaatsen in het hoofd.
Ik besloot het te gaan proberen, een stoere pure tool is altijd goed was mijn idee/gevoel.
Gisteren het horloge opgehaald en wat een spijt dat ik dit niet al 10jaar eerder heb ontdekt.
Dit horloge is niet te vangen met een foto.
Het is de totale real live feel die dit echt monsterlijk gaaf maakt.
Wat een prachtig, geniaal goed en mooi gebouwd horloge. Echt hoogstaand.
Om de pols? Wat een geweldige kastvorm, sluit heerlijk om de pols.
Ja er zit een bak gewicht achter maar de bracelet vangt dit perfect op… helt niks over en nergens een onevenwicht gevoel. Perfecte balans. Zo goed heb ik zelden ervaren.
De looks? In real live echt focking cool, wat een knaller.
Stoer, robuust zonder dat je een tank aan het dragen bent.
Of ja…je bent zeker een tank aan het dragen qua bouw en specs maar ze hebben deze tank zo uitgebalanceerd dat het niet zo aanvoelt… al durf ik deze wel te dragen tijdens een ramkraak oid… ding gaat het zonder enige schade doorstaan.
Mooi detail is toch wel die olie in deze tank . De functie dat hij extreem diep kan is een leuk cijfertje voor mij. Ik zwem toch niet, laat staan duiken.
Maar de onveranderde afleesbaarheid onder welke hoek dan ook is echt bizar cool en vreemd voor de hersenpan.
Genoeg tekst, plaatjes.
Ik is blij