Goedemiddag beste mede enthousiastelingen,
Vandaag, ruim een week eerder dan gepland, is mijn nieuwe horloge kist binnengekomen en wauw!
Enige tijd terug hier een topic gestart over adviezen mbt een nieuwe horloge kist. Hoewel er fantastische suggesties waren (+ een argument om deze niet te kopen. Iets met imitatie horloges in de advertentie), kon ik deze niet uit mijn hoofd krijgen.
Keer op keer viel ik hier toch weer op terug en na lang wikken en wegen en te vechten tegen de psychosociale druk van de meerderheid die iets anders voorstelde toch de knoop doorgehakt en voor deze Heisse Und Söhne horloge kist gekozen…
Ik ben blij!
Hij is schitterend en mooi afgewerkt. De kussentjes zijn soepel en mijn horloges passen er met mijn pols maat perfect omheen.
Het enige waar ik dan misschien spijt van heb is dat ik hem wil vullen ook! En dan zonder Armani horloges er in uiteraard
Wat foto’s om bij weg te kwijlen
p.s. be gentle wat betreft de uurwerken, de Armani’s moeten op ten duur uit rouleren, maar anders is de kist zo leeg haha.
Wat is volgens jullie de beste optie als volgende (type) horloge voor in de collectie?
En een impressie van zijn nieuwe hoekje