NA: het duo BB58

Ik was enorm blij dat ik de mogelijkheid gegund kreeg (ik ving zelf op 1 juli eerst ook bot). Er werd ook aangegeven dat Pertijs zelf graag wilde dat hij bij een liefhebber zou komen en niet in de grijze handel.
Hem dan toch kopen met de gedachte dat ik hem daarna toch wel kwijt kan voelt dan niet netjes.
Blij dat hij op het forum terecht is gekomen!:+1:

2 likes

Gefeliciteerd!
Ja beide zijn prachtig!

1 like

Veel draagplezier👍🏻

2 likes

Gefeliciteerd, best een mooie klok. Vraagje: wat is nu het verschil tussen die blauwe en die zwarte behalve de kleur?

1 like

Wat een cool ding! Mooi!

Een zwart shirt is gezien de historie nooit goed.

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Gefeliciteerd, erg mooi!

1 like

Wit gouden wijzers, geen rood driehoekje op de inlay en een andere kleur staal. Voor de rest gewoon identiek

2 likes

Super mooi! Beiden zien erg fantastisch uit

1 like

Mooi hoor.

1 like

Mooi hoor! Die blauwe is ‘starting to grow on me’. Ik zie alleen op elke foto weer een andere tint blauw, dus ik zou hem eens in het echt moeten gaan zien.

Veel draagplezier!

1 like

Gaaf man! Gefeliciteerd! Die zwarte kan eruit. De blauwe wint het op alle fronten, echt een topper :sunglasses:

1 like

Ik woon in Hoek van Holland, kortom veel mooi weer icm het strand. En bij slecht weer heb ik een goede koffiemachine dus altijd welkom.

Gr Tim

Lekker hoor :+1:

1 like

Prachtig. Van harte proficiat!

En dat het blauwe juist ingetogen is vind ík ook heel mooi.

:ok_hand:

:beers:

2 likes

Proficiat,mooi duo

1 like

Godnondendju wat draait hij hard. Lekker hoor!!
Degene die dit kunnen waarderen kunnen morgen de onder het genon van een biertje de bb58 black op komen halen.

Ciao!

1 like

Ik heb het idee dat het glaasje anders is, klopt dat?

1 like

Hmm heb ze nu naast elkaar, maar dat denk ik niet.
Zou het niet komen door de andere wijzerplaat dat het anders lijkt?

3 likes

Ja zou kunnen, voor mijn gevoel was het glas prominenter aanwezig bij de zwarte… vooral vanaf de zijkant gezien, maar zal idd de kleur van de plaat we zijn.

1 like