NA: het duo BB58

Het plan was lekker even ontspannen in de tuin. Even de waterspeeltafel voor de kleine man in elkaar zetten en een beetje zonnen.

En toen had ik een gemiste oproep…
Voicemail even beluisterd.
Afijn jullie raden het al, volgas richting Breda!

In de winkel was het druk dus ik moest even wachten, maarja Tony Chocolonely en een bakkie koffie maken een hoop goed.
Wat een gave zaak, House of Partijs! Met stipt op 1 nu bij mij als AD.

En toen kwam dan toch de bb58 van achter. Net als alle anderen besteld van het plaatje dus nogal benieuwd of hij wel zo gaaf zou zijn als ik had gehoopt.

En ja hoor, hij is zeker gaaf. Het blauw is ingetogen en vrij mat als de zon er niet op schijnt. Ik vind dat een groot pluspunt want dat maakt dat ik het wel vind kunnen bij een zwart shirt en dergelijke. Als je hem dan vervolgens in de zon zet, dan knalt het er wel uit.

Thuis even naast zijn zwarte broer gehouden.
Tja, gaat de zwarte nu wel blijven? Had de blauwe besteld voor wat meer kleur in de collectie, en dat lukt hem tot nu toe erg goed!!
Kortom grote blij :smile:

Goed begin van het weekend.

FOTO’S!!!

97 likes

Gefeliciteerd met je NA, geniet er van!

1 like

Tof! Proficiat

2 likes

Gaaf! Van harte! :smile: :+1:

1 like

Van harte mooi duo👌🏻

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd! Mooi duo… Als je ooit overweegt van de zwarte af willen :point_up:t2:

2 likes

Beide tegelijk dragen ! :grinning:

2 likes

HoP is zeker een toffe tent. Kan ik beamen. Kom er ook meermaals per jaar en altijd fijn. Beter dan de gemiddelde Gassen of SC. Jammer dat ze geen R… dealer zijn, verder een dikke 10!

Geniet van je aankoop.

1 like

Super duo :star_struck::+1:

1 like

Zo mooi…:sunglasses:
Ik had gezegd…, ooit eens de zwarte versie maar zo naast elkaar… Heb nog een paar jaar voor ik moet kiezen. :grin:
Gefeliciteerd met je mooie aanwinst

1 like

Wat een duo! :fire:

Mocht je ooit de zwarte weg willen doen, stuur maar een berichtje :wink:

1 like

Prachtig! Veel draagplezier :+1:

1 like

Lekker setje zo! Veel draagplezier. :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd, heel tof!

Zie je nou verschil tussen de twee wat de kleur van het staal betreft? Ben ik toch wel erg benieuwd naar.

3 likes

Yes ik was ook benieuwd na het filmpje van Bark and Jack. Maar er zit inderdaad kleurverschil in het staal!
De bb58 blue is wat lichter van kleur lijkt het wel.

Het is niet perse dat het per exemplaar anders is. Mijn vader heeft ook de zwarte bb58 en die is qua staal exact gelijk aan mijn zwarte.

Ik ben wel benieuwd of het een bewuste actie is van Tudor!

4 likes

Thanks! Lijkt wel een bewuste keuze dan. Mocht dat zo zijn dan ben ik best wel onder de indruk voor de mate vaan aandacht voor dat detail.

Leuk dat je zoveel 58’s in de familie hebt ook zeg. Enjoy!

1 like

Gefeliciteerd, zeer gaaf horloge :+1:t2:

1 like

Ik ben blij dat hij bij een liefhebber terecht is gekomen! Ik zou hem gisteren in Breda afhalen maar was niet overtuigd dat de bb58 blue voor mij een match was.
Ik heb hem dan ook niet gekocht in de hoop dat een andere liefhebber hem dan tegen list zou kunnen kopen👍

3 likes

@dennisyzf

Ik kreeg inderdaad te horen dat iemand anders hem had laten liggen.
Super dat je dit doet. Want hij is zeker bij een liefhebber terecht gekomen.

2 likes