Mooie aanwinst.
Wat een goede keuze! Prachtige Omega, met fijne specs zo te lezen.
En een mooie stap naar een topcollectie waar je veel plezier aan beleeft.
6 stuks, dat lijkt me top*.
*Zonder erfstukken en jeugdsentiment.
Prachtig horloge zowel voor en achterkant, erg gave en niet alledaagse keus .
In totaal een erg mooie even gevarieerde set! Om blij mee te zijn.
Prachtige nieuwe aanwinst. Ik kan mij nog goed herinneren dat deze in 2022 geïntroduceerd werd. Proficiat met dit horloge.
Hele mooie keuze, echt een prachtige Omega met de sector dial en met het uurwerk is ook niets mis! Ik snap dat de stem van ‘het volk’ obv de eerste plaatjes naar de Reverso ging, maar juist jouw eigenzinnigheid maakt dit zo’n leuke verzameling. Geniet er van!
Een hele mooie collectie en een schitterende Omega heb je er aan toegevoegd
Wat een gave aanwinst, gefeliciteerd! Echt heel gaaf! En heel zeldzaam want inderdaad maar heel kort geproduceerd, de reden hiervan is mij niet bekend. Top!
Ik heb er gelukkig nog geen, maar dat zie ik in geen enkel geval als deel van de set. Die keuze heb je vrijwel nooit zelf kunnen maken.
Thanks man en nogmaals bedankt om achter de schermen te helpen zoeken.
Thanks.
Gek genoeg was me dat helemaal niet opgevallen.
Ik had geen idee hoe die stemming zou uitmonden, mss speelt het merkgevoel zoals zo vaak ook wel mee in deze stemming.
Thanks
Snap ik ook niet. Mss een beetje duur voor een op het eerste zicht eenvoudige driehander .
Toffe NA!
Je hebt ook een - in mijn ogen - leuke en afwisselende collectie. Voor elke stemming ‘iets wils’. Mooi! Geniet ervan en veel draagplezier met ook deze nieuwe Omega.
Prachtige aanwinst!
Prachtige Omega, Vincent! Hele mooie aanvulling in de collectie
Bedankt voor je leuke uitleg en mooie foto’s!
Klinkt als een mooi plan. Benieuwd wat je gaat doen als je content bent met nr 6.
Ab so luut!!!
Volgens mij is de hunt, het vinden en completeren van de collectie al waardevol genoeg om door te kunnen geven aan de volgende generatie, toch?
Veel draaggenot en dat het een collectie met veel mooie verhalen en nostalgische en emotionele waarde mag worden!
Super gaaf! Proficiat
Gave NA en een mooie collectie!
Prachtig horloge, en vooral ook de combi met de groene bandje!
Wat een prachtig en super gaaf horloge!
Gaaf! Van harte
Bedankt
Hele mooie keuze Vincent!
Geniet van het horloge