Gefeliciteerd Vincent met deze bijzondere Omega.
Een goede keuze!
Gefeliciteerd Vincent met deze bijzondere Omega.
Een goede keuze!
Zeer mooie Omega, past in de originele set!
Prachtige Omega! Ik kende deze inderdaad nog niet. Staat goed !
Mooi klassiek model gefeliciteerd!
Erg leuk om je toedracht te lezen. Prachtig horloge en prachtige collectie. Heel veel plezier ermee.
En toch retescherp in detail. Heel mooi logo en merknaam inderdaad.
Zonder ironie, ik ben erg blij dat ik dat heb kunnen afvinken. Ik heb er echt een zwak voor, en kijk al jaren naar iets in die aard.
Prachtige NA, heerlijke collectie en een overeenkomstig topic. Ik kan erg genieten van jouw invulling van onze hobby
Gefeliciteerd man! Mooie sector dial hoor.
Cool! Daar heb ik er ook twee van, zij het quartz, en dat is een verbazingwekkend handige functie. Dat wist ik niet.
Da’s volgens mij de enig juiste verzamelstrategie. Ik heb er meer dan zes, maar zit ook op dat spoor.
Leuk! De Omega en UG schurken dicht tegen elkaar aan, maar ik zie wel een overkoepelende stijl over de hele linie. Mooie set zo.
Thanks Anthony
Bedankt Fate.
Ik reis niet vaak naar andere tijdzones, maar weet wel al welk horloge ik omdoe bij het veranderen naar zomeruur
Mooie aanwinst en veel draagplezier!
Prachtige collectie zo! Veel plezier ervan. En benader het allemaal niet te rationeel hè
Heel mooi en een extra kudo voor het bandje!
Wow! Wat is die mooi!!! Gefeliciteerd Vincent
Bedankt
Thanks Wouter
Ik heb net een bang for buck horloge gekocht met veel te veel tekortkomingen en een hoop plastic in het caliber voor veel te veel geld. Ik denk dat het wel goed zit
Bedankt mannen
Prachtig design en uurwerk. Gefeliciteerd!
Bedankt
Goede smaak Colnago en Eddy
Hopelijk ook Westvletener
Ik drink geen alcohol maar wel van het westen van het land