NA: het grootste dilemma ooit 🤯

Gefeliciteerd Vincent met deze bijzondere Omega.

Een goede keuze!

1 like

Zeer mooie Omega, past in de originele set! :ok_hand: :+1:

1 like

Prachtige Omega! Ik kende deze inderdaad nog niet. Staat goed :+1:t3:!

1 like

Mooi klassiek model gefeliciteerd!

1 like

Erg leuk om je toedracht te lezen. Prachtig horloge en prachtige collectie. Heel veel plezier ermee.

1 like

@JohnvdT

Bedankt iedereen, ik kom likes te kort :smiling_face_with_tear:
:+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1:

8 likes

En toch retescherp in detail. Heel mooi logo en merknaam inderdaad.

Zonder ironie, ik ben erg blij dat ik dat heb kunnen afvinken. Ik heb er echt een zwak voor, en kijk al jaren naar iets in die aard.

1 like

Prachtige NA, heerlijke collectie en een overeenkomstig topic. Ik kan erg genieten van jouw invulling van onze hobby :pray:

5 likes

Gefeliciteerd man! Mooie sector dial hoor.

Cool! Daar heb ik er ook twee van, zij het quartz, en dat is een verbazingwekkend handige functie. Dat wist ik niet.

Da’s volgens mij de enig juiste verzamelstrategie. Ik heb er meer dan zes, maar zit ook op dat spoor.

Leuk! De Omega en UG schurken dicht tegen elkaar aan, maar ik zie wel een overkoepelende stijl over de hele linie. Mooie set zo.

1 like

Thanks Anthony :pray:

Bedankt Fate.

Ik reis niet vaak naar andere tijdzones, maar weet wel al welk horloge ik omdoe bij het veranderen naar zomeruur :grin:

:beers:

Mooie aanwinst en veel draagplezier!

1 like

Prachtige collectie zo! Veel plezier ervan. En benader het allemaal niet te rationeel hè :sweat_smile:

1 like

Heel mooi en een extra kudo voor het bandje!

1 like

Wow! Wat is die mooi!!! Gefeliciteerd Vincent :champagne:

1 like

Bedankt :pray:

Thanks Wouter :v:

Ik heb net een bang for buck horloge gekocht met veel te veel tekortkomingen en een hoop plastic in het caliber voor veel te veel geld. Ik denk dat het wel goed zit :sweat_smile:

Bedankt mannen :pray::pray:

Prachtig design en uurwerk. Gefeliciteerd!

1 like

Bedankt :slightly_smiling_face:

Goede smaak Colnago en Eddy

Hopelijk ook Westvletener

2 likes

Ik drink geen alcohol :zipper_mouth_face: maar wel van het westen van het land :grin: