Nee, zonder dollen, ik kan van alles bedenken, maar niks serieus, want wat ik nog meer zou willen is onbetaalbaar. Alleen de Sinn 103 Ti Diapal, maar die is 41mm en holy moly 17mm dik. Vind ik wel fors voor zo’n klein horloge.

Nee, zonder dollen, ik kan van alles bedenken, maar niks serieus, want wat ik nog meer zou willen is onbetaalbaar. Alleen de Sinn 103 Ti Diapal, maar die is 41mm en holy moly 17mm dik. Vind ik wel fors voor zo’n klein horloge.
Ziet er top uit! Veel draagplezier
Mooie Omega, enjoy!
Want? Ik heb er ook drie (had er vijf…)
Maar, proficiat met je heilige graal!
Proficiat met je mooie aanwinst, veel plezier ermee!!![]()
Leuk hoor!
Geniet ervan!
Gefeliciteerd met je golvende NA
Lekker bezig!
Mooi horloge heb je gekocht ![]()
Mooi hoor.
Veel draagplezier!
Mooi👌
Heel mooie aanwinst. Veel draagplezier!
Deze was voor je voorbestemd ! Proficiat ![]()
Gefeliciteerd met deze schitterende Omega.
Veel draagplezier gewenst.
Congrats met deze NA, zeer fraai!!
Mooie aanwinst
maar pas op dat je volgend jaar geen stuk schrijft over je 4e Omega
het is en blijft een never Ending story.
Gefeliciteerd met deze mooie blauwe.
Veel draagplezier!!!
Oh ik heb wensen, maar niet het geld
de andere omega’s die ik wil zijn ongeveer 5000€ en dat lukt me niet meer. Gek he… sinds ik getrouwd ben is mijn uitgavenplafond gezakt, houd ik minder over, maar mijn vrouw verdient 2.5 keer mijn netto salaris…
Maar goed, nee, de sinn 103 ti diapal, daar verlekker ik al jaren over. Die moer ik halen. Ooit.
Het voelt raar en pedant om omega’s in meervoud te bezitten. Omega, dat is toch James Bond enzo?! Ik ben maar een gitaarbouwer uit de polder.
Als je bij Omega niet verder komt dan “James Bond en zo” dan is dat eerder het tegenovergestelde van pedant.
Ik zie ook niet in waarom je jezelf omlaag haalt met “maar een gitaarbouwer uit de polder”. Het lijkt mij dat er bij het bouwen van een gitaar behoorlijk wat expertise en know-how en handwerk om de hoek komen kijken.
Als je drie Omega’s hebt, dan heb je die vast en zeker verdiend en is het helemaal niet raar, zeker niet hier op dit forum.
Ik ben bekend met Omega’s historie. Bedoelde dat t voelt als een merk voor welgestelden, en daar schaarde ik mijzelf niet onder.