Gefeliciteerd
Bellisimo
Nou, ik woon al 40 jaar in Italie maar de NS hoeft niet jaloers te zijn op de Italiaanse spoorwegen hoor. Treinen uit de jaren 60, vies, nooit op tijd. enz. Wel een stuk voordeliger, dat dan weer wel.
Oh, met Trenord heb ik goeie ervaringen.
Aan het horloge heeft het disfunctioneren van de de spoorwegen daar niet gelegen …integendeel een prachtig horloge ,proficiat !
Zal volgende reis naar Italië toch ook wel eens snuisteren in antiekzaken voor zo’n FS mkII
Trenord is een private onderneming en niet van de staat. Dat scheelt nogal in Italie, staatsbedrijven draaien hier bijna altijd met verlies omdat de directie’s niet op verdiensten of kennis aangesteld worden maar om politieke motieven.
Heel mooi
Gefeliciteerd,mooi ding.
Ook de originele bruine band vind ik er goed bij staan.
Op zijn tijd een fluitje is ook niet verkeerd met deze dagen
Prachtig horloge!
Geniet ervan!
Prachtige klassieker, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!
Daar kan ik me heel bij voorstellen als ik deze nieuwe aanwinst zie. Mooi hoor!
Van harte & veel draagplezier.
Heel erg mooi, zeker met die band!!l
Leuk man!
@contre-la-montre
Mooi verhaal, Mooi horloge, mooi bandje. Veel draagplezier!
FS - de Ferrovie dello Stato. De Italiaanse Staatsspoorwegen.
Ohh, ik zie nu dat dat antwoord ook al een keer gegeven is.
Nou ja, dan hoor je het ook nog een keertje van een ander…
Lachuh…
Mijn schoonzoon is een Zwitser. Hij reist nog al eens naar en door Tessin. Dat is het Italiaans sprekende deel van Zwitserland. Hij vind het daar geweldig, want zoals hij zegt: Het is er zó leuk, net Italië, maar met één verschil: Hier werkt alles.
Zo ook de Italiaanse spoorwegen… duh…
Godnondeju wat mooi. Deze vind ik geweldig, en inderdaad, de broer van @Colnago ook. Gefeliciteerd
Heel gaaf! Heb net z’n Japanse broertje, maar deze is ook wel heel gaaf. Is er al een topic voor spoorweghorloges only?
Erg mooi zeg! Prachtige emaille wijzerplaat inderdaad.
Goeie aankoop. Veel plezier ermee!
INS…? Of nog erger IS?
Back on topic, toffe aanwinst hoor geniet er van