🚨 NA: Het lelijke eendje onder de Speedmasters?! Apollo XVII 40th...

Prachtig horloge!:fire:

1 like

Prachtig verhaal. En ik vind het ook een erg gaaf horloge wat door het verhaal nog mooier wordt,

Geniet van alle ( nog te maken) herinneringen

1 like

Deze gaat nog eens veel waard worden over 25-30 jaar… niet aan de straatstenen kwijt te raken waren deze, zo lelijk. Maar nu vind ik hem een stuk mooier :wink:

En het allerbelangrijkste van een horloge: het verhaal, de emotie erachter. En daar zit het bij deze wel goed.

Veel plezier ermee.

1 like

Mooi (lang) verhaal. Proficiat met je NA. Een echte afterburner :fire:

1 like

Van harte! En dank voor het verhaal. Je wordt er vanzelf fan door!

1 like

Mijn beste,

Mijn complimenten!!
Ziet er magnifiek uit.
Er valt veel te beleven op de wijzerplaat
Wat een beauty.:ok_hand:

Dank voor het delen.
Ook van je uitvoerige en enthousiaste verhaal.
Heel leuk.

Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Goed verhaal; lekker kort! :crazy_face: Proficiat met deze acquired taste Speedmaster

Op naar de volgende…?

4 likes

Ik vond het altijd een aparte uitvoering waar ik niets van begreep.
Wel nu ben ik door dit pakkend geschreven verhaal heel anders gaan kijken naar deze bijzondere Speedmaster.
Bedankt dat je ons hebt meegenomen door jouw reis naar dit fraaie exemplaar.

met vriendelijke groet,

Aad

1 like

Gefeliciteerd met deze SpeedyCoin!

Het is echt een aparte en mooie Speedy die goed in jouw collectie past. Zag hem vorig jaar voor het eerst bij de GTG en vond het een heel apart model tussen al dat geweld wat aanwezig was. Sprong er voor mij wel uit.

Bedankt voor het delen van je reis, de details en de prachtige foto’s.

Geniet van de SpeedyCoin en dat er nog vele mooie herinneringen gemaakt mogen worden ermee. Cheers :beers:

1 like

Schitterend verhaal J!

Ik heb die van @GerardNijenbrinks ook gepast bij bewuste GTG, en dacht er daarvoor hetzelfde over als jij in het begin, maar raakte die dag zeer onder de indruk! Ik zag mezelf deze wel dragen eerlijk gezegd. Het is er nog niet van gekomen, maar wie weet ooit…

Hier die van Gerard op mijn pols:

4 likes

Leuk om te lezen dat je ook knutselt :+1: en de Hobby master modellen kende ik nog niet, dus ook nog wat geleerd van je.
Mooi dat jij een binding hebt met de historie van dit horloge, zoals ik met de Apollo 15, waardoor je het ontwerp in een heel ander licht bekijkt, of door een andere bril of hoek ? en het veel mooier wordt.
Gefeliciteerd !

1 like

Prachtige aanwinst en een mooi verhaal weer, ik heb ervan genoten :ok_hand:

1 like

Wat een heerlijk verhaal :ok_hand:t2: en natuurlijk gefeliciteerd met je prachtige aanwinst.

1 like

Wat een verhalen verteller. :heavy_check_mark:
De liefde voor de Speedmasters druipt er vanaf.
Met plezier gelezen. Bijzondere en unieke aanwinst erbij in de koffer. Gefeliciteerd

1 like

Bijzonder horloge. Vermakelijk verhaal, leuk om je weg naar dit horloge zo te lezen. Veel plezier ervan :ok_hand:

1 like

Wat een research, erg leuk om te lezen. En bijzonder tof exemplaar, weer wat anders dan de ‘standaard’ Speedmaster.

Geniet ervan en veel draagplezier!

1 like

Jij gaat ook lekker jordy!

Het leukste detail is de tekst op de binnenzijde van het saffier. Geniaal dit, heb dit nooit gespot!:face_with_peeking_eye:

Proficiat!

1 like

Heel gaaf verhaal weer en een bijzondere NA! Mooi leesvoer! :astronaut:

1 like

Van harte proficiat en wat schrijf je toch elke keer weer leuke verslagen over je nieuwe aanwinsten. :ok_hand:

Geniet er van! :beers:

1 like

Heel bijzondere aanwinst en een NA-topic dat met veel liefde en passie is geschreven! Chapeau en gefeliciteerd! :partying_face: :champagne:

1 like