Hartelijk iedereen! Met name @Nickjackelson @Cav @Colnago en anderen voor de extra moeite om iets waardevols te typen!
Owja natuurlijk! Je past deze niet vaak of zelden in het Speedmaster topic dus had deze niet goed opgeslagen in de bovenkamer! Geslaagde mod! De lunar rover lonkt nu ook meer.
Zo is het! ![]()
Uit nieuwsgierigheid. Heb je het horloge op jouw eigen schaalmodel en/of dat voor dhr Aeschlimann nog aangepast naar een Speedmaster zonder tachymeter bezel?
Dat is eigenlijk iets wat ik mij pas realiseerde toen ik dit topic maakte. Ik weet ook niet precies wanneer de lunette eraf is gesprongen en ik denk dat de externe lunette ook wel op een Speedmaster hoort. Het was immers het eerst model met deze “feature”, ook al hadden de astronauten er helemaal niks aan.
Aparte figuren die speedy liefhebbers hier op HF met Jordy als eindbaas…
![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat, ik na jaren op het forum, nog steeds de klik mis met de Speedmaster maar dat kan nog komen, hoor! Ik geef het nog niet op
Dat is toch ook prima? Het lijkt mij heel saai als we allemaal hetzelfde horloge mooi vinden. Als ik door “wat draag ik vandaag” scroll heb ik met 95% ook helemaal niks.