NA, het perfecte paar! Liefde is grenzeloos.

Ik had nog een zwart leren bandje liggen maar geen passend horloge hierbij, zonde!

Dus wat te doen?
Verkopen?
Weggooien?

NEE, ik heb het beste idee hiervoor uitgevoerd.
Ik heb een passend horloge gekocht, een horloge wat de perfecte match moet zijn met het ongebruikte bandje.

Naar maanden en maanden zoeken, internetten, AD bezoeken kwam toch weer op dit forum het ideale horloge voorbij.
In het russen topic verscheen ze dan, de wonderschone uit Rusland waar mijn bandje op zat te wachten.

Dus meteen aan het chatten geslagen met haar, al snel was de liefde daar. Heerlijk.
Sja, toen vroeg ze geld om naar Nederland te kunnen komen. Niet veel geld maar toch, je hoort zoveel van die verhalen dus ik was huiverig.

Maar de liefde van mijn bandje richting deze schone was niet te houden en dus maar snel geld overgemaakt.
Toen werd het stil, weken stil.

Het zal toch nietā€¦

Tot het moment, de deurbel ging en daar was ze dan.
De schone uit Rusland, de liefde voor mijn overgebleven bandje.

Ik heb ze meteen samengevoegd en zie hier de foto,s.
Wat een prachtig stel is het toch?

Ja, ze blijven samenā€¦ zeker weten.

40 likes

Past mooi bij elkaar! Leuk!

1 like

Vooral dat.
Vind russen kopen erg leuk. Happy meal is duurder en dat terwijl een Rus veel meer verzadigd .

Ik vind ze leuk voor erbij en draag ze ook nog eens geregeld.

Leuk spul, aanrader.

2 likes

Dat past idd goed bij elkaar :+1:

1 like

Mooie combi ! :ok_hand:

Mijn beste,

Goede keus!!
Vormt een mooi geheel!!
Geniet ervan!!

En voor straks: ā€œBuona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Dat is zeker een prachtig setje zo, from Russia with lovešŸ˜

Mooi passend :ok_hand:

heel mooi stel

Heerlijke combi.
Bedenk me net dat ik ook nog een stuk of 15 ongebruikte bandjes heb liggenā€¦:thinking:

1 like

Mooi!Ik ben blij met de nieuwe vriend voor je bandje! :ok_hand:

Heerlijk topic. Het hoeft allemaal geen duizenden euroā€™s te kosten om er veel plezier van te hebben!
Geniet ervan!

1 like

Das wel een heel mooie Sovjet - slet die je daar hebt laten overkomen. :slight_smile:ļø :ok_hand:

En toen kwam er een Taupe bandje voorbij. De Rus lonkte. Hij had al enkele glaasjes op. Kon zich zich niet meer bedwingen. Hij schudde de Zwarte van zich af en ging de flamboyante Taupe achterna.

De Zwarte bleef beduusd achter. Ze had beter kunnen weten. Russen ruilen net zo snel roebels voor dollars, net zoals wij slips wisselen.

Ik hoop dat het nog goed komt met de Zwarte.

2 likes