Mijn beste,
Ik zeg:
PROOST. 
En lekker dragen deze Hoogvlieger!!
Orologio Signaturis Temporis. 
Mijn beste,
Ik zeg:
PROOST. 
En lekker dragen deze Hoogvlieger!!
Orologio Signaturis Temporis. 
Goede keus zo’n Fortis. Ik heb twee nuchtere uitvoeringen en dat bevalt al jaaaaaaren. Waar heb je deze beauty uiteindelijk besteld?
Mooi hoor. Mag ik vragen hoe dik de kast is?
Heb de originele band eraf gehaald. Denk dat ik die spaar voor het geval ik toch verkoop. Heb toch nog een andere in dezelfde stijl (zwart met wit stiksel).
Maar zwarte nato staat 'm ook erg goed.
@neptukker gekocht via ebay. Iemand die verder geen horloges verkoopt, dus vermoed voor zichzelf gekocht en toch ongebruikt te koop gezet.
@Pablo1971 vrij dun, 11 of 11,5 als ik me niet vergis. Wordt in een of beide video reviews gezegd (zie eerste post).
Hahaha best herkenbaar, nog even na een te vroeg afgelopen feestje ebay afstruinen.
Bij mij tref ik meestal dag erna allemaal vreemde Russen in mn winkelmandje, nog net niet besteld.
Heb (gelukkig) op dat soort momenten niet het geduld om paypal authenticatie af te maken 
Ondanks de drank, toch nog een goede keuze gemaakt.
Op zich ook knap.
Ik zie hier wel eens horloges langs komen waarbij ik denk “hoe ver moet je heen zijn, om zoiets te bestellen” (maar dat is natuurlijk persoonlijk
)
Ik vind de dag-aanduiding erg gaaf moet ik zeggen! ![]()
En zoals wolfje al aangeeft…ondanks de beschonken toestand toch een puike keuze gemaakt. Ik denk overigens geen gewoonte van maken…kan wel eens verkeerd uitpakken 
Mooi hoor! Ik heb aan een dronken nachtje alleen m’n vrouw overgehouden 
Ook leuk.
Alhoewel dat doorgaans duurder uitpakt dat een horloge 
En als je de vrouw probeert te verkopen krijg je opeens rare blikken en mogelijk politie op je dak…
Snap er ook niks van 
En ben je ook zo ver hersteld, dat je er de tijd op af kunt lezen?
En oude horloges zijn leuk. Oude vrouwen…
Horloges maken meer kapot dan drank ooit goed kan maken…of was het nou de liefde?
Hoe dan ook…machtig ontnuchterend horloge…
De b-uhr layout is wel even wennen, met de minuten in de buitenste ring.
Op een of andere manier moet ik dan langer denken dan als er niets had gestaan.
Maar goed, wat maakt het nou uit hoe laat het is