[gedramatiseerd verhaal]
…Je wordt je wakker. Je mond smaakt alsof je een hele parkiet hebt doorgeslikt. De wereld lijkt te draaien. Je checkt je telefoon. Het is 13:41. 3% batterij over. 27 gemiste oproepen én een mailtje: Iets met een bestelling, tracking nummer, etc.
Toch nog achter de pc gekropen vannacht? Wat de fuck heb ik nu weer besteld? Fortis cockpit two?
Normaal trek ik wel een maandje of langer uit voor een aanschaf, en als het dan nog kriebelt, dan mag ik 'm pas kopen van mezelf. Not this time though…
(excuses voor de crappy phone pics, heb even niks beters bij de hand)
Ik twijfel echter nog over verkopen, nieuw in de doos met zelfs nog de folie om het horloge.
Of toch maar dragen, want stiekem vindt ik 'm toch best wel gaaf! Verkopen kan altijd nog over een paar maanden, mocht het toch niet bevallen.
Ben benieuwd wat je zoal bestelt als je nuchter bent… Dit hoef je in elk geval niet te berouwen, dunkt me.
Vraag me trouwens wel af hoe een parkiet smaakt.
Eigenlijk wist ik wel welke reacties ik kon verwachten. Misschien dat ik het onbewust daarom ook hier vraag. Dragen dus!
@Watch4Beauty de rest van de collectie is nuchter besteld, seiko sarb065, armida a2, garmin fenix 3, en inmiddels verkocht: orient mako. Verder nog wat quartz spul wat ik al langer had.
@GMTplus1 ik ben gewoon lvl3, dus als ik 'm toch hier wil verkopen zie je het wel verschijnen op de markt