Vrinden,
Na een hele tijd stil geweest te zijn op het forum keer ik terug met nieuws, of beter gezegd met iets nieuws.
Op het moment bestaat mijn mini-verzameling uit een Datejust en een Constellation, welke ik beide nog altijd prachtige horloges vindt. Het probleem van deze horloges is dat ik ze niet altijd dragen kan, ik durf ze beide niet mee te nemen naar het strand en al helemaal niet naar de clubs en kroegen.
Tijd dus voor een horloge dus die ik altijd kan dragen zonder bang te zijn dat hij sneuvelen zal! Op mrporter.com (prachtige website met alles van exclusieve horloges tot exclusieve kleding, huisdecoratie en andere luxe goederen) kwam ik de TIMEX Q Reissue een tijdje geleden tegen. Nu ik na een zomer werken weer genoeg knaken overheb vond ik het tijd om de knoop door te hakken en het horloge te bestellen. Vandaag is het horloge binnengekomen.
Het is een heel andere niveau dan de Rolex en de Omega en het is ook een stuk nieuwer, dus wist ik niet of ik het wat vinden zou. Afijn het was toch bedoeld als uitgaanshorloge. Maar, nu eenmaal om de pols kan ik toch wel zeggen dat ik het een heel lekker horloge vindt, hij draagt goed, de afwerking is zeer netjes voor een horloge van sub € 200,- en in tegen deel tot mijn vintage klokjes werkt de lume wél goed, ook vindt ik de Pepsi-bezel heel vet. Deze mag dus zeker blijven
Nadeel 1: het was bedoeld als horloge die kapot mag gaan, nu ben ik bang dat ik hem iets te fijn vindt om te gebruiken als bots-horloge
Nadeel 2: de Rolex GMT-master is door dit horloge op mijn al veel te grote verlanglijstje gekomen.
Genoeg gepraat, nu is het tijd voor foto’s:
Ref: TX154M010-D11