Prachtig verhaal en idem aanwinst! Hopelijk viel de opslag voor de tapijtreiniging mee ![]()
Van harte ![]()
Geven is stiekem toch altijd leuker dan krijgen. Zelfs voor ons horloge nerds. Beide gefeliciteerd.
Hele mooie NA! En een super cadeau voor je zoon!
Gefeliciteerd! Goed verhaal wel, en dat is erg belangrijk als ik @Watchstick_81 mag geloven en dat doe ik steevast - mooie herinneringen horen bij de beste aanwinsten.
Arme hond, gaat het sindsdien weer beter??
Dank, inderdaad, geven is eigenlijk nóg mooier.
Dank, en ja, dat ging bijna als vanzelf ![]()
Thanks!
Dat is waar maar er zit dan ook een flink verschil tussen een industrieel vervaardigde en geassembleerde 3861 (meer dan prima uurwerk, trouwens) en een 2 x door één horlogemaker met de hand geassembleerde cal. 321.
Thanks, Ik probeer er meestal niet op achteruit te gaan, inderdaad ![]()
Ja, ons hondje zullen ze in Eindhoven niet snel vergeten. Het gaat weer goed met haar, trouwens. Ze zal wel weer iets gevreten hebben ergens. Ze pakt altijd wat ze krijgen kan.
Dankjewel maat.
Thanks kerel, het uurwerk is een droom. Veel plezier daar nog dit weekend.
Ook degenen die ik niet geciteerd heb, dank voor de leuke spontane reacties.
Die fois staat op mijn ooit lijstje. Nu aan het verdiepen in ed.
Bedankt he ![]()
Maar mooi gebaar naar je zoon en zelf ook lekker doorgepakt. Waarom ook niet. En zolang er geen verband is tussen jouw aankoop en het overgeven van de viervoeter, komt het vast in orde. Sterker, kan me niet voorstellen dat het beestje het er niet mee eens zou zijn.
Geniet er van, beiden. En dit verhaal maakt alles toch een dikke slag mooier man
Haha, sorry.
Super, veel draag plezier
Gefeliciteerd draag hem in goede gezondheid.
Mooi kado voor je zoon ![]()
Mooi gebaar voor jouw zoon en prachtige aanwinst, veel draagplezier!![]()
Alvast Proficiat Nick! ![]()
Prachtige cadeaus! ![]()
Ik zie al n cameo voor me a la Cosmo de space dog v Guardians of the Galaxy die de kroeg onderkotst.

Bad dog! ![]()
Mooie hond trouwens! ![]()
Proficiat met de 321, echt knap!
Ik las onlangs nog het verslag van RJ van de 321…interessant lezen om de subtiele verschillen te benoemen tov de normale speedmaster prof. Behalve het uitzonderlijke caiber dan.
De wrist check bij de volgende familie gebeurtenis is al gekend vermoed ik ![]()
Geniet er beiden van!
Leuk, deze aankoop vergeet je nooit meer!
prachtig horloge en een prima reden. Alvast van harte gefeliciteerd en geniet er van!
Heel cool, een mooi verhaal én dito aanwinst. Gefeliciteerd met je Ed White en daarnaast het plezier van je zoon een prachtig cadeau te kunnen geven. Een groot geluk dat je er zo iets speciaals van kunt maken.
3, 2, 1 …
Gefeliciteerd met de Ed White. Echt prachtig model.
Mooi moment en dat jullie samen nog vele mooie momenten met de 3861 en 321 om de polsen mogen maken. ![]()
Hier is de 3861 ook gereserveerd voor mijn zoontje. Maar dat zal nog wel even duren. Om de pols als ik met hem iets doe. #makingmemories
Geniet van deze knaller!
Leuk verhaal!
Tja, mijn zoon komt niet verder dan een Apple Watch. Maar hij is nog geen 29, dus is er nog hoop…
Geniet van jullie Speedmasters! ![]()
Een bijzonder cadeau om je Speedmaster aan je zoon te geven wat een mooie herinnering zal blijven tussen vader en zoon.
En gefeliciteerd met een ontzettend mooie Speedy ![]()
Je kunt idd beter met de warme dan met de koude hand schenken ![]()
En daarna jezelf zo’n prachtig horloge schenken ![]()
BTW is je hond weer opgeknapt?