NA - Het verontrustende effect van reclame of waarom ik een Seamaster 300 kocht

Ooh dat beloofd veel goeds!

Heb je m nog als ik vragen mag?

1 like

Shaken not stirred!

2 likes

2531.80 is :love_you_gesture:

1 like

Nee, ik heb hem toen verkocht voor meer dan ie nieuw gekost had in 1994 :grinning:

1 like

Proficiat, mooi horloge.
Veel draagplezier!!:watch:

1 like

Mooi hè :grin::muscle: veel plezier ermee

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige “herinnering “ uit je jeugd ! :ok_hand:

1 like

Gaaf, gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd met je aankoop, draag 'm met trots!

1 like

Fantastisch horloge!

Wat een verademing dat iemand eens durft te stellen dat zijn polsen niet geschikt zijn voor horloges groter dan 40mm.
Zie hier af en toe vreemde verhoudingen voorbij komen.
Maar goed; ieder zijn smaak.

Deze omega staat je fantastisch. Heeft William (Royal uit UK) niet dezelfde?

2 likes

Prachtig, genieten!

1 like

Skitterend!
En herkenbaar verhaal. Mijn vader las vroeger altijd de Elsevier en ook daar stond deze reclame in. Ik heb destijds zelfs naar Omega gebeld in de hoop dat ik het horloge wel kon betalen :rofl:. Ik speel ook al een tijdje met de gedachte on deze jeugddroom uit te laten komen, maar voorlopig hou ik de droom nog even in stand!

Maar: gefeliciteerd! :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd, tijdloze uitstraling en voor elke gelegenheid.

2 likes

Proficiat!

Tja we willen onszelf graag vergelijken met onze idolen. En zo’n horloge maakt het tastbaar. Mooi hoe reclame werkt. En zo verontrustend is het nieteens. Het maakt feitelijk gevoelloze objecten levend.

Draag hem in goede gezondheid (en niet zo onvoorzichtig als Bond :face_with_peeking_eye:)

1 like

Hartelijk dank!

Heeft voor mij ook veel met comfort te maken, zeker met hemdsmouwen. Qua formaat ieder zn smaak dan maar inderdaad.

Jazeker, net als Joe Biden. Er zijn vast nog zat meer illustere voorgangers.

Mooie aanwinst! :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met deze topper, fijn dat je hem toch op maat kreeg met de halflinks. Snap net zoals jij niet dat ze op die clasp geen microinstelbaarheid hadden, groot genoeg zou je zeggen.
Kan mij voorstellen dat je de dials op 39mm houdt, een horloge moet gewoon mooi en fijn op de pols liggen.
Wens je heel veel draagplezier met deze Seamaster :ok_hand: :+1:
Ben natuurlijk ook benieuwd wat er bij jou uit mag, mijn polsen kunnen zelfs tot 47mm hebben :wink:

1 like

Ja, GMTplus1 dus :grinning:

1 like

Klassiekertje! Gefeliciteerd :+1:

1 like

Onlangs hebben een Colt en een Tissot T-Classic het nest mogen verlaten. Ik ben nu volledig terug naar 4 stuks (ja, best trots :wink: ) met nog slecht één twijfelgevalletje. Even een rondje kwantiteit ingeruild voor kwaliteit.

1 like